"Hedoesnothavepowers."

Çeviri:Onun yetkisi yok.

1 yıl önce

9 Yorum


alfsud

"Onun yetkileri/güçleri yok" kabul edilmeli! Çoğul var burda. Hata

1 yıl önce

ozkankrks

"Has" olması gerekmıyor mu?

1 yıl önce

Eluvian_

Olumlu cümle olsaydı, evet: "He has powers.". Ancak olumsuz ve soru cümlelerinde fiil yalın halinde (olduğu gibi, yani "has"in orijinal, çekilmemiş hali "have"dir) bırakılır.

  • He has powers. (+)
  • He doesn't have powers. (-)
  • Does he have powers? (+?)
  • Doesn't he have powers? (-?)
1 yıl önce

arda262480

Olumlu, olumsuz ya da soru cümlesi olmasıyla alakası yok. Yardımcı fiil olduğu için fiil yalın hâlde yazıldı.

1 yıl önce

cemalinanan

Olumsuz olunca fiil normal duruma gelir

1 ay önce

Begumce7

Burada "powers" neden "s" alıyor ve anlam değişmiyor, bilen biri açıklayabilir mi?

3 ay önce

Lingosia

bende merak ediyorum bilen varsa cevaplayabilir mi

2 ay önce

Sabina140941

Bence burada onun güçleri yok olmalı idi

1 yıl önce

hardnrocker

Yavaş okutma çalışmıyor, raporladım.

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.