Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"He does not have powers."

Translation:Onun yetkisi yok.

0
1 year ago

6 Comments


alfsud

"Onun yetkileri/güçleri yok" kabul edilmeli! Çoğul var burda. Hata

10
Reply1 year ago

ozkankrks

"Has" olması gerekmıyor mu?

1
Reply1 year ago

Eluvian_

Olumlu cümle olsaydı, evet: "He has powers.". Ancak olumsuz ve soru cümlelerinde fiil yalın halinde (olduğu gibi, yani "has"in orijinal, çekilmemiş hali "have"dir) bırakılır.

  • He has powers. (+)
  • He doesn't have powers. (-)
  • Does he have powers? (+?)
  • Doesn't he have powers? (-?)
2
Reply1 year ago

arda262480

Olumlu, olumsuz ya da soru cümlesi olmasıyla alakası yok. Yardımcı fiil olduğu için fiil yalın hâlde yazıldı.

0
Reply11 months ago

Sabina140941

Bence burada onun güçleri yok olmalı idi

0
Reply1 year ago

hardnrocker

Yavaş okutma çalışmıyor, raporladım.

0
Reply5 months ago