Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You have water."

Çeviri:Senin suyun var.

4 yıl önce

43 Yorum


MetinYILMA3

Senin suyun, yeterli değilmi?

4 yıl önce

RabiaNihan

Ama have sahip olmak, var olmak anlamına gelir

2 yıl önce

BenimKanal2

Bunları niye başta söylemiyirlarki direk soruyu getiriyorlar. Bilgin içinde teşekürler.

1 yıl önce

MetinUZBEK

Ben doğru yazıyorum onlar yanlış diyo

1 yıl önce

sabina666110

evet

2 yıl önce

Yamurkaracan

Evet

1 yıl önce

glistan956137

senin suyun var

1 yıl önce

s3t0m

Senin suyun var

9 ay önce

s3t0m

Senin suyun yeterli degil

9 ay önce

s3t0m

Hayir

9 ay önce

AnarElekberov

Hayır

7 ay önce

AnarElekberov

Have var demek unutma!

7 ay önce

cemilkskn

Senin suyun var

3 yıl önce

grafhus

Doğrusu'nu yazdım ama hatalı cümle dedi...

3 yıl önce

sezer34567

cümleyi whor diye okuyor

2 yıl önce

fgokkan

water söyleniş sanırım biraz daha farklı değil mi

2 yıl önce

Selaudin

"sen su var"olmaz? (ben türkçe öğreniyorum)

3 yıl önce

Aleyna21331

Senin suyun var yani sen suya sahipsin

2 ay önce

rabeszey

Yaa super bi site

3 yıl önce

zgr70801

Senin suyun var demiştim

2 yıl önce

ingilizces9

Çok bilen KRMRGNS o zaman türkçe degil ingilizce söyleyin lafını söyle sıkıysa amaa sen int. Bakarsın serefsiz

1 yıl önce

CryBaby313098

Senin suyun var yazdım kabul etmedi where is the adalet ?

1 yıl önce

ogzhny
ogzhny

Su sende yi neden kabul etmiyor. Buna benzer baska bir ornekte "he has an apple" elma onda diye kabul etti

5 ay önce

Elifnazz12

Bencede değil öyle senin suyun yada senin su olur en kötüsü can kaybedersin

3 yıl önce

Yusufnal2

Senin suyun var anlamı fakat ingilizcesini yazmak gerektiği için "you have water" yazmak gerekiyor.

2 yıl önce

Sudem505533

Have yi haf diye okuyor ya cok anlasilmaz

1 yıl önce

karahan40

Senin suyun var ilginç yanlislik yok değilmi

1 yıl önce

Cenan813267

Konusmalari cok zor anlasiliyor

1 yıl önce

Zeynep115619

Metin Yılmaz senin suyun ueterli değil çünkü Have sahip olmaktır

1 yıl önce

lutfi120239

has diye okuyor. have yazılışını kabul ediyor.

1 yıl önce

CryBaby313098

Ya senin suyun var yazıyorum . Koymadım diye kabul etmiyor

1 yıl önce

laydaiz

Senin suyun var dedim yanlis dedi

1 yıl önce

Dilosummxx

Has ile have ayni değil mi?

1 yıl önce

Mertussta

''su onda'' sorusuna ''she has water '' yazdım kabul etti.You have water sorusuna su sende yazdım olmadı

1 yıl önce

P.E.K.K.A14

Cok güzel have

1 yıl önce

prednol

senin suyun var oluyor

11 ay önce

Glyhpnaxing

Suyun var..... "senin" yazmama ne gerek var 'Suyun' diyoruz.. lul

10 ay önce

s3t0m

Oyalam beni dogru ysptim iste

9 ay önce

s3t0m

Kafa bulma saati mi

9 ay önce

s3t0m

Ben ve biz de have kullaniliyor onlar da has kullaniliyor

9 ay önce

ayegling

Trijltgxtzmys kuszbkehheebhuiotrjgs fguugffjod

6 ay önce

Mesut698736

Ben doğru yapıyorum,aynı şekilde đoğru cevabı yazıyor ama yanlış diyor.

3 ay önce

BerkayVura3

Senin suyun var

2 ay önce