"You have water."

Çeviri:Senin suyun var.

4 yıl önce

69 Yorum


MetinYILMA3

Senin suyun, yeterli değilmi?

4 yıl önce

RabiaNihan

Ama have sahip olmak, var olmak anlamına gelir

2 yıl önce

BenimKanal2

Bunları niye başta söylemiyirlarki direk soruyu getiriyorlar. Bilgin içinde teşekürler.

1 yıl önce

MetinUZBEK

Ben doğru yazıyorum onlar yanlış diyo

1 yıl önce

sabina666110

evet

2 yıl önce

Yamurkaracan

Evet

1 yıl önce

glistan956137

senin suyun var

1 yıl önce

s3t0m

Senin suyun var

11 ay önce

s3t0m

Senin suyun yeterli degil

11 ay önce

s3t0m

Hayir

11 ay önce

AnarElekberov

Hayır

8 ay önce

AnarElekberov

Have var demek unutma!

8 ay önce

krmrgns

Türkçe değil ingilizce

4 yıl önce

krmrgns

Söyleyin

4 yıl önce

cemilkskn

Senin suyun var

4 yıl önce

grafhus

Doğrusu'nu yazdım ama hatalı cümle dedi...

3 yıl önce

sezer34567

cümleyi whor diye okuyor

3 yıl önce

fgokkan

water söyleniş sanırım biraz daha farklı değil mi

2 yıl önce

Selaudin

"sen su var"olmaz? (ben türkçe öğreniyorum)

3 yıl önce

Aleyna21331

Senin suyun var yani sen suya sahipsin

4 ay önce

rabeszey

Yaa super bi site

3 yıl önce

zgr70801

Senin suyun var demiştim

2 yıl önce

ingilizces9

Çok bilen KRMRGNS o zaman türkçe degil ingilizce söyleyin lafını söyle sıkıysa amaa sen int. Bakarsın serefsiz

1 yıl önce

CryBaby313098

Senin suyun var yazdım kabul etmedi where is the adalet ?

1 yıl önce

ogzhny
ogzhny

Su sende yi neden kabul etmiyor. Buna benzer baska bir ornekte "he has an apple" elma onda diye kabul etti

7 ay önce

Elifnazz12

Bencede değil öyle senin suyun yada senin su olur en kötüsü can kaybedersin

4 yıl önce

Yusufnal2

Senin suyun var anlamı fakat ingilizcesini yazmak gerektiği için "you have water" yazmak gerekiyor.

2 yıl önce

Sudem505533

Have yi haf diye okuyor ya cok anlasilmaz

2 yıl önce

karahan40

Senin suyun var ilginç yanlislik yok değilmi

1 yıl önce

Cenan813267

Konusmalari cok zor anlasiliyor

1 yıl önce

Zeynep115619

Metin Yılmaz senin suyun ueterli değil çünkü Have sahip olmaktır

1 yıl önce

lutfi120239

has diye okuyor. have yazılışını kabul ediyor.

1 yıl önce

CryBaby313098

Ya senin suyun var yazıyorum . Koymadım diye kabul etmiyor

1 yıl önce

laydaiz

Senin suyun var dedim yanlis dedi

1 yıl önce

Dilosummxx

Has ile have ayni değil mi?

1 yıl önce

Mertussta

''su onda'' sorusuna ''she has water '' yazdım kabul etti.You have water sorusuna su sende yazdım olmadı

1 yıl önce

P.E.K.K.A14

Cok güzel have

1 yıl önce

prednol

senin suyun var oluyor

1 yıl önce

Glyhpnaxing

Suyun var..... "senin" yazmama ne gerek var 'Suyun' diyoruz.. lul

1 yıl önce

s3t0m

Oyalam beni dogru ysptim iste

11 ay önce

s3t0m

Kafa bulma saati mi

11 ay önce

s3t0m

Ben ve biz de have kullaniliyor onlar da has kullaniliyor

11 ay önce

ayegling

Trijltgxtzmys kuszbkehheebhuiotrjgs fguugffjod

8 ay önce

Mesut698736

Ben doğru yapıyorum,aynı şekilde đoğru cevabı yazıyor ama yanlış diyor.

5 ay önce

BerkayVura3

Senin suyun var

4 ay önce

israfil178827

Bazen saçmalıyor . Has diyor have yazıyor. Sistem men yazıyor ama doğrusu man .

1 ay önce

Necati398295

Suyun var doğru olmalı

1 ay önce

bilgidehas1

Bu uygulamaninda bazi hatalari oluyo

4 hafta önce

gizem473093

Şuanda doğru yaptıgıma inanamıyorum

2 yıl önce

MuhammedSa449254

Bitişik yazdım ama kabul etti

2 yıl önce

Taha948745

O nasıl Water demek ya

2 yıl önce

melike364372

Ne dediği anlaşilmiyoki

2 yıl önce

lutfi120239

has diye söylüyor. ama have olarak kabul ediyor

1 yıl önce

Ahmet515070

Bir cümle kurarken mesela bunda da He den sonra is gelmiyecegini nasil anlarim? Birde şuan zorunlu hazırlık okuyorum ingilizcem 0 ne yapmam lazım lütfen beni aydinlatabilir misiniz?

3 yıl önce

zehraaytekn

Hangi okul ? Okula göre cevaplayabilirim bunu

2 yıl önce

Ufuk819997

Bizde suç yok onların bütün suç :p

2 yıl önce

alkankomac0

su sende dedim yanlış dedi

1 yıl önce

startwarrior

"Senin suyun" cümlesi yeterli değilmi. aitlik bildiriyor zaten sonuna var eklemek neden gerekiyor

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

senin suyun bir cümle bile değil. yeterli değil.

4 yıl önce

startwarrior

cevap için teşkkürler - bu kimin suyu? --senin suyun bizde cümle ama ingilizceye uyarlanırmı bilemem

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"your water" olur o zaman sadece. "bu kimin suyu" sorusuna asla "you have water" diye cevap verilemez.

4 yıl önce

KaygusuzMe

Bencede yeterki diğe düşünmüstüm ama yanlış cikti haklısın

4 yıl önce

oozkanA

Bence değil

4 yıl önce

yonca6

senin suyun yours water olmaz mı?

4 yıl önce

Mehmet_48

have ve has arasında ne fark var

4 yıl önce

Filizyasar

Has tekillerde kullanılır he she it have ise ı you we they

3 yıl önce

HzVurgun

Hh

2 yıl önce

HzVurgun

Xhjhuujjj

2 yıl önce

AhmetZK

aynı has diyor gibi have'i

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.