"Theelephantdrinksthemilk."

Tłumaczenie:Ten słoń pije mleko.

1 rok temu

13 komentarzy


.ManakiNako.

Czy na serio słoń pije mleko ???

1 rok temu

Emwue
Emwue

Słonie to ssaki, więc oczywiście piją mleko(jak każdy ssak). Trzeba jednak zauważyć, że rolą Duolingo jest nauka języka, a nie biologii – zdania użyte w kursie nie muszą mieć żadnego sensu, muszą jedynie mieć cel dydaktyczny jeśli chodzi o opanowanie słów i struktur gramatycznych języka angielskiego, co czasem wręcz wymusza zdania „dziwne”(typu: „Jem pod stołem”), by nauczyć ludzi konkretnej konstrukcji. ;)

1 rok temu

Magda_danc

To prawda

9 miesięcy temu

Helena741204

Mądrze mówisz

11 miesięcy temu

BzykBzykal

Amen;)

9 miesięcy temu

Tosia352792

Tak

9 miesięcy temu

danuta5553

dlaczego the przed wyrazem milk

9 miesięcy temu

Monika482557

Bo to oznacza to mleko

8 miesięcy temu

lfk823

"The elephant drinks the milk." słoń pije mleko The bird is drinking water. ptak pije wodę

o co w tym chodzi ?

4 miesiące temu

michal08k

ciekawe jaki człowiek dal mu mleko

3 miesiące temu

ziewaczek

"The elephant drinks the milk." - "Ten słoń pije mleko." Tłumaczenie "The elephant" jako "Ten słoń" wymaga tłumaczenia "the milk" jako "to mleko". Tym bardziej, że "milk" jest niepoliczalne i użyte z rodzajnikiem oznacza "to konkretne mleko", a nie jakieś inne lub mleko w ogóle.

1 miesiąc temu

lfk823

The bird is drinking water . i wytłumaczysz to ?

1 miesiąc temu

ziewaczek

Toż nie ma czego tłumaczyć, skoro sam się dziwię :)

1 miesiąc temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.