A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The lawyer reads the private answer."

Fordítás:Az ügyvéd elolvassa a személyes választ.

4 éve

8 hozzászólás


evaVizvari

a lawyer általában jogászt jelent. Ha ügyvédről beszélünk, annak más formái ismertek - szerintem (pl. advocate, v. solicitor...) Szerintem helyes, ha úgy fordítjuk, h. A jogász elolvassa a személyes választ. Nos?

4 éve

fruzsimaci

Az úgy nem jó h bizalmas levél?

4 éve

radnaitomi

A bizalmas akár jó is lehetne, de az 'answer' szó nem jelent levelet.

4 éve

M21-

Én azt írtam, hogy az ügyvéd felolvassa a privát választ. Ez miért nem jó?

4 éve

pljudit

az ügyvéd olvassa a bizalmas választ - miért nem jó?

3 éve

GyarmatiLajos
GyarmatiLajos

A bizalmast el kellene fogadni! Hogy kell jelenteni?

3 éve

samogyo
samogyo

Valaki tudja tudja azt hogy mit jelent a személyes válasz ? És azt hogy hol lehet olvasni ? Vagy hogy az ügyvéd hol olvashatja azt az izét ami nem van Magyar ? A magam részéről tettem egy gondolat kísérletet, hogy a "private answer" jelentése mondjuk "vallomás" ami személyes is ügyvédnek is való és még értem is a szót :) Ja nem ette meg :))

3 hónapja

JanosGrenc

fura kicsavart kiejtésű nyelv. Miért nem úgy írja ahogy kiejti a szavakat? Mi értelme ennek a nyakatekert módszernek?

3 hete