1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bye, good night."

"Bye, good night."

Çeviri:Hoşça kal, iyi geceler.

March 10, 2014

124 Yorum


https://www.duolingo.com/profile/TueNil

Ben doğru telafuz ettiğim halde yanlış diyor. Aynı sorunu yaşayan var mı?


https://www.duolingo.com/profile/YlmazSalma1

Aynen ya Allahaısmarladık diye cevirdi bye kelimesini


https://www.duolingo.com/profile/b.usekartal

Ayn hoscakal iyigeçeler yazdım allahaısmarladık iyi geceler çıktı doğrusu


https://www.duolingo.com/profile/CihanYaln

Bye allahaısmarladık demek zaten bilmiyormusun mesela "hi" de selamünaleyküm demek :))


https://www.duolingo.com/profile/zehraYldrm5

Şaka mısınız ya?


https://www.duolingo.com/profile/nur475614

Hoşçakalın iyi geceler yazmalıydın


https://www.duolingo.com/profile/mehmeturan

Ayni sorunu ben de yasiyorum..


https://www.duolingo.com/profile/YasinY6

Allahısmarladık yazdı yaa :) şaka gibi


https://www.duolingo.com/profile/slababa2

bendede aynı şey oluyor


https://www.duolingo.com/profile/CihanYaln

Soruda "hi,how are you" çıktı kızdım selamün aleyküm nasılsın yazdım"


https://www.duolingo.com/profile/Muruvet195

Yanlış diyorsa harf vurgunda eksiklik vardır


https://www.duolingo.com/profile/glese2

Sesli olanlarında hep yanlışım oluyor


https://www.duolingo.com/profile/ali795157

Evet allaha ısmarladık diye duzeltiyor


https://www.duolingo.com/profile/yavuz_sinan_

ben .bu kadar da olmaz ki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


https://www.duolingo.com/profile/BurakYlmaz106096

Var hanımefendi kaç kere denediysem kabul etmiyor


https://www.duolingo.com/profile/ErdincUCAR

Bende doğru söylediğim halde olmadı anlamıyorum neden hata veriyor


https://www.duolingo.com/profile/Edk007

Kesinlikle öyle


https://www.duolingo.com/profile/IlRtNv

Bana da aynısı oldu


https://www.duolingo.com/profile/FATH912558

Hoşçakal ve iyi geceler yazdım yanlış dedi kabul etmedi doğrusuna baktım hoşçakal ve iyi geceler nasıl bir şey anlamadım


https://www.duolingo.com/profile/mustafaerdeem

bye kelimesine görüşürüz diyorum allahısmarladık çıkıyor ve sistem kabul etmiyor


https://www.duolingo.com/profile/...irem...

ben de hoşçakal diyorum Allahaısmarladık diyo ve Allah'a ısmarladık bitişik yazılmış biz bitişik yazsak kabul etmez ama


https://www.duolingo.com/profile/ilknur219997

By good night nasil okuyo bu ingiliz milleti. 30 kez okudum kabul etmedi : )


https://www.duolingo.com/profile/TueNil

Benimde öyle oldu, doğru telafuz ediyorun yanlıs diyor. Baska kimse sorun yasamadı mı acaba ya


https://www.duolingo.com/profile/Rahippi

I have problem too bye good night


https://www.duolingo.com/profile/CihanMurat2

Bende yapamadım


https://www.duolingo.com/profile/derinnehir1

merhaba arkadaslar nasilsiniz


https://www.duolingo.com/profile/ZEYNEP640871

Bence hiç bir sorun yok arkadaşlar siz doğru yazamıyorsunuz bende şu ana kadar hiç bir sorun yaşamadım arkadaşlar


https://www.duolingo.com/profile/duolingobbb

allaısmarladık dıyo by bya


https://www.duolingo.com/profile/...irem...

aynen ayrıca bitişik yazmış


https://www.duolingo.com/profile/Minnoz769

bay bay olarak bizde gündelik hayatımızda kullanıyoruz bunu kabul etmemesi çok saçma sonuçta onlarda İngilizce kurallarına harfi harfine uymuyor ki


https://www.duolingo.com/profile/elif-1453

hoşça yı hoşca yazmışız ne farkeder


https://www.duolingo.com/profile/marbl.e

Allahaısmarladık?


https://www.duolingo.com/profile/Twoozes

Allahaısmarladık ne amk çomarları? Hoşcakal iyi geceler olucak


https://www.duolingo.com/profile/meryem.es

Bye good night yazıyor Bay, iyi geceler diye çevirdim Yanlış: Allahaısmarladık, iyi geceler diye çevirdi?


https://www.duolingo.com/profile/eda474435

bye a gule gule dıyorum allahısmarladık de diyo bye a allahısmarladık yazıyorum gule gule de diyo kardesım bu ne ya :)


https://www.duolingo.com/profile/toprakkoc

Agnostiğim hacı ben


https://www.duolingo.com/profile/Stitchesss

Allahaısmarladık nedir saçmalamayın, tam karşılığı görüşürüz değil evet ama kelime anlamı uyum sağlıyor


https://www.duolingo.com/profile/englishdea

aynısını yazdım hayla hatalı buluyor anlamadım gitti


https://www.duolingo.com/profile/AliGney7

Şu soruna çözüm getirin


https://www.duolingo.com/profile/aaaa439933

Telafuzum doğru her defasında good night ı algılamıyor ve kabul etmiyor


https://www.duolingo.com/profile/YasinEniss

ben görüşürüz yazmiştim :D


https://www.duolingo.com/profile/ayekkcanba2

ben bu ses kaydını hiç beğenmedim


https://www.duolingo.com/profile/byusufs

bay haşçakal ne farkeder


https://www.duolingo.com/profile/swamly

bay bay=bye değil mi acba??


https://www.duolingo.com/profile/Ecrinsar

Bay bay =bye demek


https://www.duolingo.com/profile/betl303723

Of ya bi soyleyemedim


https://www.duolingo.com/profile/bahri_kell

Bir türlü kabul etmiyor


https://www.duolingo.com/profile/235886

Okuyorum kabul etmiyor sesi cikaramiyormuyim


https://www.duolingo.com/profile/ysny4

"Bay, gud nayt" değil mi?


https://www.duolingo.com/profile/Burak3210

Bu kadar kolay bir cumleyi 20 yanlis soylememem. Hep hata veriyor


https://www.duolingo.com/profile/mustafaemi949926

görüşürüz iyi geceler buda olması lazım .!


https://www.duolingo.com/profile/BraveJohn

Hoşçakal birlesik yazilir. Hoşçakal is written together.


https://www.duolingo.com/profile/cicibella587

aynı seyi yazdım her seferinde yanıs gosteriyo sizde oluyomu


https://www.duolingo.com/profile/Treaksome

Hoşça kal denmez bide görüşürüz denir :)


https://www.duolingo.com/profile/RamazanGke1

sonra görüşürüz olmazmı


https://www.duolingo.com/profile/finnkyra_b.e.

Hayir.See you later=sonra görüşürüz


https://www.duolingo.com/profile/AzraKaraka3

Görüşürüz de uygun olabilirdi?


https://www.duolingo.com/profile/alya_cavusoglu

bana da doğru yazdığım halde yanlış diyor


https://www.duolingo.com/profile/Nilay586544

sadece tek bye diyo


https://www.duolingo.com/profile/YaseminAya2

Hoşçakal a boşluk bırakmayı unutmuşsun dedi


https://www.duolingo.com/profile/zeynep489791

Iyiki bir ingilizce ye banzesin dedik musluman cikti


https://www.duolingo.com/profile/yusuftahabudak

bu ıste bır ıs var bunlar allahla ılgılı konusularmıyıd ya?????


https://www.duolingo.com/profile/yldz284305

Bende aynı sorunu yaşıyorum bu nasıl birşey


https://www.duolingo.com/profile/zehraYldrm5

Bu nd ya?!??!?!!?!?


https://www.duolingo.com/profile/Ekrem316135

Your answer is wrong, my opinion is true.. good night = iyi akşamlar good evening = iyi geceler


https://www.duolingo.com/profile/Ada647908

Çok iyi anlaştık çeviri ile birazdan mümin dostumla abdest almaya gidicez skdkakxkakxka


https://www.duolingo.com/profile/Zumraaaa

Görüşürüz, iyi geceler yazdım kabul etmedi?


https://www.duolingo.com/profile/TuanaTepe1

Bazılarrı bye yerine by yazmış o yüzden yanlış


https://www.duolingo.com/profile/Learner2534

Denemek amaçlı türkçede kullandığımız "bay" ı kullandım kabul etmedi.


https://www.duolingo.com/profile/ouz783319

Birlesik yazdim diye kabul etmedi artis


https://www.duolingo.com/profile/glese2

Uygulama hatalı


https://www.duolingo.com/profile/glese2

Hakkatten neye yo diyon?????????.????


https://www.duolingo.com/profile/BedriyeKon

Bende bye çift anlamlı


https://www.duolingo.com/profile/Mehmet135271

Güle güle iyi geceler Yazdım kabul etti


https://www.duolingo.com/profile/Ferdi676653

Hoscakalım iyi geceler yazdım kabuk etmedi neden


https://www.duolingo.com/profile/arr7dQ

Hoşçcakal yazdim elveda cıktı


https://www.duolingo.com/profile/Chrysalism_

Görüşürüz ve hoşça kal aynı şey değil mi? Kabul etmedi.


https://www.duolingo.com/profile/_mystify_

Görüşürüz iyi geceler dedim kabul etmedi


https://www.duolingo.com/profile/ALIKEREM905798

Birlesik yazdigim icin yanlis diyor ama


https://www.duolingo.com/profile/gulo335894

Hoscakal bitisik yazdim yanlis cikti


https://www.duolingo.com/profile/atadilara

Hoscakal iyi geceler yazdim hosca kal i birlesik yazdigim icin yanlis sayildi.Sacma


https://www.duolingo.com/profile/GlbnTuncel

Turk dil kurumuna gore "hoscakal"birlesik yaziliyor.hosca kal degil


https://www.duolingo.com/profile/ekremoflaz

Hoşcakal yazdim hoşca kal olacakmis


https://www.duolingo.com/profile/ZeynepBerr48913

Ben basöama rağmen selam biz çocuklarız dedi yaa


https://www.duolingo.com/profile/esmaeda3

Görüşürüz ile hoşçakal aynı anlamda ama benim cevabımı kabul etmiyor


https://www.duolingo.com/profile/esmaeda3

Ben görüşürüz yazdım ama kabul etmedi :(


https://www.duolingo.com/profile/GlbnTuncel

Hoscakal yazdim ..???


https://www.duolingo.com/profile/GlbnTuncel

Hoscakal yazdim..hosca kal olacakti diyor..ufak tefek Turkce imlaya takilmamak lazim..konumuz Ingilizce

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.