"Onların yataklarının yanında bir telefonları var."

Çeviri:They have a telephone next to their bed.

4 yıl önce

7 Yorum


zlmytkn

there is a telephone near their bed. neden yanlış oldu

4 yıl önce

OsmanDurdu

".... by their beds" neden olmaz ?

4 yıl önce

worldrain

Veya ... near the their bed

4 yıl önce

alsusa

Çünkü "...yataklarının yakınında..." anlamına gelir.

4 yıl önce

almarea17

there is a phone near their beds.nasıl olmaz

4 yıl önce

filizuckun

"beds" olması gerekmiyor muydu..?

4 yıl önce

KdrKT

yatakları diyor bed'i kullanmış

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.