"Onların yataklarının yanında bir telefonları var."

Çeviri:They have a telephone next to their bed.

March 10, 2014

7 Yorum


zlmytkn

there is a telephone near their bed. neden yanlış oldu

May 31, 2014

OsmanDurdu

".... by their beds" neden olmaz ?


worldrain

Veya ... near the their bed


alsusa

Çünkü "...yataklarının yakınında..." anlamına gelir.


almarea17

there is a phone near their beds.nasıl olmaz


filizuckun

"beds" olması gerekmiyor muydu..?


KdrKT

yatakları diyor bed'i kullanmış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.