"The document"

Fordítás:A dokumentum

March 10, 2014

8 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Bagyes

Nektek a kiejtés minőségével nincs bajotok? A document végén"s" hallatszik tisztán. Ötször meghallgattam. A mondatok szavai sztem digitálisan vannak sokszor összevágva, pl egymásra csúszik két szó, stb. Sokszor jelentettem - válasz semmi. Pedig korszerű tablettel hallgatom, hangvisszaadása jó.


vasvariistvan

Gyakran tapasztalom, hogy az angol különösen a, szóvégi kemény mássalhangzók után ejt még egy hangot (hallhatod H-nak, C-nek SZ-nek... stb). Számíts rá, és előbb utóbb nem fog zavarni. Lehet hogy az lesz az igazi, ha ezeket a hangokat már mi is így képezzük (mármint, ha angolul beszélünk).


horcsika

Ha jól tudom "okirat"-t is jelent, akkor miért nem fogadja el?


Lyzbet

valóban azt is jelenti (dokumentum, okmány, okirat (hivatalos irat)

  • dokumentum (számítógépen levő szöveg/adat)

  • az ilyesmit is jelenthetjük,mert beteszik megoldásként

-kérlek mindig jelentsd ,de ne csak a fórumon,mert ezeket a bejegyzéseket inkább csak mi olvassuk

  • én már jelentettem be hibákat, helyes megoldásokat ,kaptam is visszajelzést ,hogy elfogadásra került a javaslatom

Margit565585

Ez a női hang mindig s-szel a végén ejti a szavakat. Igen zavaró.


TthKlmn

Ha lassan mondja akkor többes szám!!!


kakamaka10

a szóvégi "s" tisztán hallszik, de látom kár jelenteni mert semmi változás immár 6éve . . .

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.