"Thedocument"

Fordítás:A dokumentum

4 éve

14 hozzászólás


horcsika

Ha jól tudom "okirat"-t is jelent, akkor miért nem fogadja el?

4 éve

Lyzbet

valóban azt is jelenti (dokumentum, okmány, okirat (hivatalos irat)

  • dokumentum (számítógépen levő szöveg/adat)

  • az ilyesmit is jelenthetjük,mert beteszik megoldásként

-kérlek mindig jelentsd ,de ne csak a fórumon,mert ezeket a bejegyzéseket inkább csak mi olvassuk

  • én már jelentettem be hibákat, helyes megoldásokat ,kaptam is visszajelzést ,hogy elfogadásra került a javaslatom
4 éve

Bagyes
Bagyes

Nektek a kiejtés minőségével nincs bajotok? A document végén"s" hallatszik tisztán. Ötször meghallgattam. A mondatok szavai sztem digitálisan vannak sokszor összevágva, pl egymásra csúszik két szó, stb. Sokszor jelentettem - válasz semmi. Pedig korszerű tablettel hallgatom, hangvisszaadása jó.

4 éve

fectroll
fectroll

Hát neked az angollal nincs bajod, ugyanis amit te "Ötször meghallgattál", és 's'-t hallottál, az valójában egy 'h'. (,amit ugye nem írunk ki. De hát ezt te úgyis tudod, nem?)

Ám örülök, hogy beálltál azok közé, akik tudatlanságukat a készítők baszogatásával leplezik, ráadásul totál ostobasággal cinikuskodsz, s ez olyan röhejessé tesz, hogy az döbbenet.

3 éve

Bagyes
Bagyes

fectroll! Örülök, hogy egy év után rákattantál a hozzászólásomra, és bemutattad, hogy mi az igazi európai stílus a duolingós hozzászólásaidban - és míg el nem felejtem: a stílus az ember. Gratulálok.

3 éve

fectroll
fectroll

Látom, átment a hozzászólásom lényege,így teljesen megtisztelve érzem magam.

Gratulációdat örömmel fogadom és köszönöm... :))))))))))))))))))))))

3 éve

jnos745356

Az ilyen faszkalapokat hogy lehet kiiktatni?

1 éve

jnos745356

Te egy igazi tahó vagy !

1 éve

GaborSinko

Jesszus te milyen költőien beszélsz c van ott "s"

9 hónapja

TthKlmn

Ha lassan mondja akkor többes szám!!!

3 hónapja

SViktor74

szerintem fordításnak a dokument is jó

2 éve

IrnTokain

Igaz, de nekem se fogadta el. Tökmindegy, hogy dokume.nt, vagy doumentum

2 éve

havai46

a dokument és a dokumentum a mi nyelvünkben ugyanaz!!!

4 éve

juhaszildi

Szerintem a magyar nyelvben nincs olyan szó, hogy dokument. A helyesírás-ellenőrző is aláhúzza. Hallottam már vajdasági magyarokat, hogy használták az irat, a dokumentum szó helyett, és ők nem voltak tudatában annak, hogy nem magyar szót szúrtak be a beszédükbe. Biztos így szokták meg a környezetükben.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.