"The document"

Fordítás:A dokumentum

4 éve

4 hozzászólás


horcsika

Ha jól tudom "okirat"-t is jelent, akkor miért nem fogadja el?

4 éve

Lyzbet

valóban azt is jelenti (dokumentum, okmány, okirat (hivatalos irat)

  • dokumentum (számítógépen levő szöveg/adat)

  • az ilyesmit is jelenthetjük,mert beteszik megoldásként

-kérlek mindig jelentsd ,de ne csak a fórumon,mert ezeket a bejegyzéseket inkább csak mi olvassuk

  • én már jelentettem be hibákat, helyes megoldásokat ,kaptam is visszajelzést ,hogy elfogadásra került a javaslatom
4 éve

Bagyes
Bagyes

Nektek a kiejtés minőségével nincs bajotok? A document végén"s" hallatszik tisztán. Ötször meghallgattam. A mondatok szavai sztem digitálisan vannak sokszor összevágva, pl egymásra csúszik két szó, stb. Sokszor jelentettem - válasz semmi. Pedig korszerű tablettel hallgatom, hangvisszaadása jó.

4 éve

TthKlmn
TthKlmn

Ha lassan mondja akkor többes szám!!!

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.