1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kediler balığı yer."

"Kediler balığı yer."

Çeviri:The cats eat the fish.

March 10, 2014

39 Yorum


Fdnhasanli

The olmazsa neden olmaz

October 13, 2014

bilgekaganyilmaz

Kediler balık yer olur ama balık değil balığı diyor.

October 16, 2014

Hasan103517

Fish de the var tmm cats de neden var

January 5, 2019

Nogay1907

Aynen

June 11, 2018

akn773760

Kediler balıği yer diyo dedi ben cats eats fish dedim yanliş cıktı nie

December 6, 2015

YavuzInce

he she it de fiile s takısı gelmiyor muydu? eats olması gerekmez mi?

March 10, 2014

aoskdaosdkoas

cats (kediler) çoğul olduğu için -s takısı gelmez.

March 10, 2014

YavuzInce

evet bende sonradan farkettim hatamı teşekkürler.

March 10, 2014

onraloglu

Eyw tek cümleyle anlatmışsın :)

June 13, 2014

dalya.cola

Hayır çoğullarda yani girls boys cats falan onlarda yalın olur fiil

March 23, 2015

freiheit56KRD

Oyle zten

November 27, 2014

TayfunAksu

Burada cat degil cats var ve cogul bu yuzden s takisi almaz

April 9, 2015

byurtdas

The nin anlamini hala cozemedim hayir yani koymasak ne olur koysay ne olur ha cats eat fish ha cats eat the fish?

September 22, 2014

kerem49

Sürekli pratik yapıyorum ama 4 hayvan 4 5 içecek hayat 4 5 yiyecek ten başka bir şey yok sürekli aynı şeyler önüme geliyor bunun mantıklı bir sebebi var mı lütfen açıklar mısınız

August 15, 2019

dalya.cola

The kelimeye özellik anlamı katıyo. The guitar denildiğinde mesela sadece bir gitardan bahsetmiş olursun

March 23, 2015

usain_bolt

the olmasa da olması lazım

September 23, 2014

kulekci

"The ducks are birds" yazmak zorundayken "the cats eat the bird" yazmak zoruma gitti resmen. Birincisinde nesneyi cogul yazmamiz gerekirken ikincisinde tekil niye yaziyoruz?

October 2, 2014

CihangirDi

The yerine to olsa yanlis mi oluyor

November 16, 2014

canango

The nerde kullaniliyo

November 22, 2014

sebsel_kgbaggle

neye gore 'the' veya 'a/an' kullaniyoruz aciklayabilir misiniz acaba ???

January 3, 2015

emredagli

Bu the nedir ya

February 15, 2015

SerkanAkpo

The cats eat fish yazdım Kabul etmedi Neden

February 22, 2015

Doukan68670

Çoğulda the gelir mi ?

June 18, 2015

Alucard.0

Şu the kullanimini ögrenemedim hala çok zor

June 22, 2015

darksiders89

ben cat fish please dedim yanlış çıktı ben mr

January 4, 2016

SedefKarag

The olmasada olur kii cok sacma

June 10, 2016

FuatZng

Harfitarif ne? diyoki ''Burada the harfitarifine ihtiyacınız var''

December 18, 2016

Cumali388910

Yuh yani bu ne

February 2, 2018

Cumali388910

Abıiçin lan ben dayı bu ne ya

February 2, 2018

Ali762948

Ben de cats estetik fish dedim

February 14, 2018

Kaankrcn35

Neden eats degil de eat oldu ? Kediler 3. Tekil şahıs değil mi ?

November 13, 2018

Doanbaysun

you ceaan lerren

January 9, 2019

BerkDivarr

The olmazsa neden olmuyormuş ??

September 3, 2019

MahmutYazc

Kedilerin genel anlamda kullanilmadigini nerden biliyoruz yani "cats eat the fish" desek Olur muydu

March 16, 2014

Selcen_Ozturk

olurdu

March 16, 2014

omer1993

Fishes olması gerekmiyor mu cats olduğu için diğer orneklerde böyle

April 16, 2014

omercito
Mod

Balık - Fish

Balıklar - Fish

Balık için tekil ve çoğul kullanım aynı. Fishes dediğimizde ise birden çok balık türünden bahsettiğimiz bir cümle kurmuş oluyoruz. Bunun dışında çoğul olarak balıklardan bahsettiğimizde sadece "fish" kelimesini kullanmamız gerekiyor.

May 5, 2014

Fdnhasanli

Fish cemlenmez

October 13, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.