1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kediler balığı yer."

"Kediler balığı yer."

Çeviri:The cats eat the fish.

March 10, 2014

72 Yorum


Fdnhasanli

The olmazsa neden olmaz


bilgekaganyilmaz

Kediler balık yer olur ama balık değil balığı diyor.


Hasan103517

Fish de the var tmm cats de neden var


_.-.QUEEN.-._

✓THE ÖZNEYE GELDİYSE ANLAM DEĞİŞMEZ. •THE GIRL DRINKS. ➜KIZ İÇER.(belirli bir kız)

✓A/AN ÖZNEYE GELDİYSE "BİR"ANLAMI KATAR. •A GIRL DRINKS.➜BİR KIZ İÇER.(KIZ İÇER DE DOĞRUDUR.){herhangi bir kız}

✓THE NESNEYE GELDİYSE -İ EKİ EKLENİR. • THE GIRL READS THE BOOK➜ KIZ KİTABI OKUR.(belirli)

✓A/AN NESNEYE GELDİYSE "BİR"ANLAMI KATAR •A BOOK➜BİR KİTAP(KİTAP){herhangi bir kitap}

✿THE CAT EATS THE MOUSE. ✿A BOY DRINKS WATER.(sayılamayanlarda a/an kullanılmaz)


inci71160

Evet bende öyle düşünmüştüm


NKLEERBOMB

Ben The cats eat fish yaptım ama bence doğru olan bu


akn773760

Kediler balıği yer diyo dedi ben cats eats fish dedim yanliş cıktı nie


NazlHilal337938

Cats çoğul olduğu için eat şeklinde kullanman gerek


Elin608597

Cats dedikten sonra eat fiiline -s gelmemesi gerekiyordu. Bir de cümlenin başına ve fish'den önce the eki gelmeliydi


YavuzInce

he she it de fiile s takısı gelmiyor muydu? eats olması gerekmez mi?


aoskdaosdkoas

cats (kediler) çoğul olduğu için -s takısı gelmez.


YavuzInce

evet bende sonradan farkettim hatamı teşekkürler.


onraloglu

Eyw tek cümleyle anlatmışsın :)


dalya.cola

Hayır çoğullarda yani girls boys cats falan onlarda yalın olur fiil


TayfunAksu

Burada cat degil cats var ve cogul bu yuzden s takisi almaz


Doukan68670

Çoğulda the gelir mi ?


usain_bolt

the olmasa da olması lazım


kulekci

"The ducks are birds" yazmak zorundayken "the cats eat the bird" yazmak zoruma gitti resmen. Birincisinde nesneyi cogul yazmamiz gerekirken ikincisinde tekil niye yaziyoruz?


omer1993

Fishes olması gerekmiyor mu cats olduğu için diğer orneklerde böyle


omercito

Balık - Fish

Balıklar - Fish

Balık için tekil ve çoğul kullanım aynı. Fishes dediğimizde ise birden çok balık türünden bahsettiğimiz bir cümle kurmuş oluyoruz. Bunun dışında çoğul olarak balıklardan bahsettiğimizde sadece "fish" kelimesini kullanmamız gerekiyor.


Onur_Yuruk

❤❤❤ mısınız gerizekalılar the olsa nolur the zaten karşınındaki de biliyorsa kullanılır the exam sınav yani o sınavı bende karşımdaki de biliyor ama exam yazarsam sadece ben biliyorum


Onur_Yuruk

duolingoyu silmeyi düşünüyorum


_Hermione5972

He-she-It de hani 's' takısı geliyordu


Maya621871

Ne fark var balik yer baligi yer yaa


Hatice965393

Geniş zamanda he she it e "s" gelmiyor muydu. Burada özneden sonraki fiile "s" takisi gelmesi gerekmiyor mu?


Hatice965393

Buradaki özneden sonraki fiile yani eat e "s" takisi gelmesi gerekmez mi?


Mert641798

Bunu nasıl kabul etmezsiniz? Bire bir aynı cümle nasıl doğru olmaz?

"The cats eat of fish. "


Mert641798

The cats eat of fish?


sumeyye334092

Aranizda en çok takipcisi olan kim ise ya da en cok kisiyi takip eden kimse o kişi beni de takip edebilir mi


[aktif olmayan kullanıcı]

    the mağdurları


MuhammedDu329557

    Niye bir harfe yanlis diyisa ve duonun kafasi arasıra gidiyor


MahsumAtal

    Bu ne saçmalıklar ya


semihbird

    Eats kabul etmedi eat dogruymus kediler o diye gecmiyormu


MahmutYazc

    Kedilerin genel anlamda kullanilmadigini nerden biliyoruz yani "cats eat the fish" desek Olur muydu


Mert641798

    The cats eat of fish Neden olmadı?


byurtdas

    The nin anlamini hala cozemedim hayir yani koymasak ne olur koysay ne olur ha cats eat fish ha cats eat the fish?


dalya.cola

    The kelimeye özellik anlamı katıyo. The guitar denildiğinde mesela sadece bir gitardan bahsetmiş olursun


FLANKES49

    Sürekli pratik yapıyorum ama 4 hayvan 4 5 içecek hayat 4 5 yiyecek ten başka bir şey yok sürekli aynı şeyler önüme geliyor bunun mantıklı bir sebebi var mı lütfen açıklar mısınız


CihangirDi

    The yerine to olsa yanlis mi oluyor


canango

    The nerde kullaniliyo


sebsel_kgbaggle

    neye gore 'the' veya 'a/an' kullaniyoruz aciklayabilir misiniz acaba ???


Emre131155

    A/an 1 anlamına geliyor.Kelime sesli ile başlıyorsa "an" sessiz ile başlıyorsa "a" gelir


SerkanAkpo

    The cats eat fish yazdım Kabul etmedi Neden


darksiders89

    ben cat fish please dedim yanlış çıktı ben mr


SedefKarag

    The olmasada olur kii cok sacma


FuatZng

    Harfitarif ne? diyoki ''Burada the harfitarifine ihtiyacınız var''


serap546526

    cats eat fish neden kabul etmedi


Cumali388910

    Abıiçin lan ben dayı bu ne ya


Ali762948

    Ben de cats estetik fish dedim


Kaankrcn35

    Neden eats degil de eat oldu ? Kediler 3. Tekil şahıs değil mi ?


Doanbaysun

    you ceaan lerren


BerkDivarr

    The olmazsa neden olmuyormuş ??


onuristbiri

    The yı göremeyen 81 milyondanım


TCBEYZA

    The koymadik diye yanliss saydi


YusufCandan

    olması gereken The cats eat fish ama kabul etmiyor her zamanki gibi


Aye480924

    The kullanımı nasıl neye göre the gelir

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.