"Kediler balığı yer."

Çeviri:The cats eat the fish.

4 yıl önce

35 Yorum


Fdnhasanli

The olmazsa neden olmaz

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Kediler balık yer olur ama balık değil balığı diyor.

4 yıl önce

Nogay1907

Aynen

5 ay önce

akn773760

Kediler balıği yer diyo dedi ben cats eats fish dedim yanliş cıktı nie

3 yıl önce

YavuzInce

he she it de fiile s takısı gelmiyor muydu? eats olması gerekmez mi?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

cats (kediler) çoğul olduğu için -s takısı gelmez.

4 yıl önce

YavuzInce

evet bende sonradan farkettim hatamı teşekkürler.

4 yıl önce

onraloglu

Eyw tek cümleyle anlatmışsın :)

4 yıl önce

freiheit56KRD

Oyle zten

4 yıl önce

dalya.cola

Hayır çoğullarda yani girls boys cats falan onlarda yalın olur fiil

3 yıl önce

TayfunAksu

Burada cat degil cats var ve cogul bu yuzden s takisi almaz

3 yıl önce

MahmutYazc

Kedilerin genel anlamda kullanilmadigini nerden biliyoruz yani "cats eat the fish" desek Olur muydu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olurdu

4 yıl önce

byurtdas

The nin anlamini hala cozemedim hayir yani koymasak ne olur koysay ne olur ha cats eat fish ha cats eat the fish?

4 yıl önce

dalya.cola

The kelimeye özellik anlamı katıyo. The guitar denildiğinde mesela sadece bir gitardan bahsetmiş olursun

3 yıl önce

usain_bolt

the olmasa da olması lazım

4 yıl önce

kulekci

"The ducks are birds" yazmak zorundayken "the cats eat the bird" yazmak zoruma gitti resmen. Birincisinde nesneyi cogul yazmamiz gerekirken ikincisinde tekil niye yaziyoruz?

4 yıl önce

CihangirDi

The yerine to olsa yanlis mi oluyor

4 yıl önce

canango

The nerde kullaniliyo

4 yıl önce

sebsel_kgbaggle

neye gore 'the' veya 'a/an' kullaniyoruz aciklayabilir misiniz acaba ???

3 yıl önce

emredagli

Bu the nedir ya

3 yıl önce

SerkanAkpo

The cats eat fish yazdım Kabul etmedi Neden

3 yıl önce

Doukan68670

Çoğulda the gelir mi ?

3 yıl önce

YusufDemir17

Şu the kullanimini ögrenemedim hala çok zor

3 yıl önce

darksiders89

ben cat fish please dedim yanlış çıktı ben mr

2 yıl önce

SedefKarag

The olmasada olur kii cok sacma

2 yıl önce

FuatZng

Harfitarif ne? diyoki ''Burada the harfitarifine ihtiyacınız var''

1 yıl önce

Cumali388910

Yuh yani bu ne

10 ay önce

Cumali388910

Abıiçin lan ben dayı bu ne ya

10 ay önce

Ali762948

Ben de cats estetik fish dedim

9 ay önce

Kaankrcn35

Neden eats degil de eat oldu ? Kediler 3. Tekil şahıs değil mi ?

3 hafta önce

omer1993

Fishes olması gerekmiyor mu cats olduğu için diğer orneklerde böyle

4 yıl önce

omercito
omercito

Balık - Fish

Balıklar - Fish

Balık için tekil ve çoğul kullanım aynı. Fishes dediğimizde ise birden çok balık türünden bahsettiğimiz bir cümle kurmuş oluyoruz. Bunun dışında çoğul olarak balıklardan bahsettiğimizde sadece "fish" kelimesini kullanmamız gerekiyor.

4 yıl önce

Fdnhasanli

Fish cemlenmez

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.