1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A kacsa a tiéd."

"A kacsa a tiéd."

Fordítás:The duck is yours.

March 10, 2014

5 hozzászólás


fruzsilany

valaki megtudná mondani miért "yours"? Köszönöm


Debati0214

Az jelenti azt hogy tied.


Astroth

Mert ha a mondat végén áll (nem követi pl főnév) akkor kell az "s" :)


tsimea

A your önmagában nem az jelenti hogy tied?


radnaitomi

A 'your' alak főnév előtt áll annak jelzőjeként, míg a 'yours' pedig állítmányként az ige után:

  • your book = a te könyved

  • the book is yours = a könyv a tiéd

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés