1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Äpfel haben Saft."

"Die Äpfel haben Saft."

Çeviri:Elmaların suyu vardır.

March 12, 2017

11 Yorum


humetin

"Elmalar sulu" .... desek..?

May 2, 2018

caosago

elmalar suludur da kabul olmalı bence

September 10, 2018

ahmet948395

Bu tümcenin Türkçe karşılığı tam olarak "Elmalar sulu." dur. Motomot çevirisi yani buradaki çevirisi yanlış. Uzman olarak söylüyorum. Dilbilimciyim.

February 17, 2019

cemal450358

Mantığa göre Türkçe çeviri Elmalar sulu olmalı.

March 1, 2019

YucelBilgi

Elmaların suyu vardır.

March 12, 2017

Eluvian_

Artık kabul ediliyor.

March 15, 2017

Mihrimah598644

Elmayı cogul yapan ne??

January 30, 2019

humetin

der Apfel (Tekil)

January 30, 2019

ahmet948395

A' nın üstündeki iki nokta.

February 17, 2019

ahmet948395

Ayrıca artikel de die oluyor.

February 17, 2019

pembe487791

Elmaların meyve suyu var. Neden kabul ilmuyor. Olmaz bak böyle...

May 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.