1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Äpfel haben Saft."

"Die Äpfel haben Saft."

Çeviri:Elmaların suyu vardır.

March 12, 2017

14 Yorum


ahmet948395

Bu tümcenin Türkçe karşılığı tam olarak "Elmalar sulu." dur. Motomot çevirisi yani buradaki çevirisi yanlış. Uzman olarak söylüyorum. Dilbilimciyim.


MustafaKIL347179

Elmalar sulu olması için sein fiili olması gerekir.die Apfel sind saft


caosago

elmalar suludur da kabul olmalı bence


humetin

"Elmalar sulu" .... desek..?


cemal450358

Mantığa göre Türkçe çeviri Elmalar sulu olmalı.


nurlaricindil

Elmayı cogul yapan ne??


humetin

der Apfel (Tekil)


ahmet948395

A' nın üstündeki iki nokta.


ahmet948395

Ayrıca artikel de die oluyor.


Pelin776220

Aynısını yazdım kabul etmedi


YucelBilgi

Elmaların suyu vardır.


Eluvian_

Artık kabul ediliyor.


pembe487791

Elmaların meyve suyu var. Neden kabul ilmuyor. Olmaz bak böyle...


AnlKuderci

Bence yanlış çevrilmiş.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.