1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Die Äpfel haben Saft."

"Die Äpfel haben Saft."

Çeviri:Elmaların suyu vardır.

March 12, 2017

11 Yorum


humetin

"Elmalar sulu" .... desek..?


caosago

elmalar suludur da kabul olmalı bence


ahmet948395

Bu tümcenin Türkçe karşılığı tam olarak "Elmalar sulu." dur. Motomot çevirisi yani buradaki çevirisi yanlış. Uzman olarak söylüyorum. Dilbilimciyim.


cemal450358

Mantığa göre Türkçe çeviri Elmalar sulu olmalı.


YucelBilgi

Elmaların suyu vardır.


Eluvian_

Artık kabul ediliyor.


Mihrimah598644

Elmayı cogul yapan ne??


humetin

der Apfel (Tekil)


ahmet948395

A' nın üstündeki iki nokta.


ahmet948395

Ayrıca artikel de die oluyor.


pembe487791

Elmaların meyve suyu var. Neden kabul ilmuyor. Olmaz bak böyle...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.