A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az egy rák."

Fordítás:It is a crab.

4 éve

10 hozzászólás


birootto71

that is a crab......szerintem

4 éve

NoraHalasi1

Szerintem is, nekem el is fogadta, csak kiírta, hogy egy másik fordítás: It is a crab.

4 éve

tuimre
tuimre

Most azt adta meg helyes válasznak!

3 éve

thearonvamosi

Persze

3 éve

asusasus

szerintem is "that is a crab" mert az: it is=it van,"that is"=ott van!Vagy nem???..Húú..:)

4 éve

GellrtKeny

this is a crap

4 éve

NoraButcher

Előbb ugyan ezt írtam,hogy it is a crab és azt írta hogy hibás mert that is a carb.... Hol is az igazság?

3 éve

TimeaVarga5

It is a crab szerintem ez helyes válasz

3 éve

KrucsaiMtJ

Szerintem is.

2 éve

EtMoSz

A cancer az mit jelent? Nem azt hogy rák?

9 hónapja