"Az egy rák."

Fordítás:It is a crab.

March 10, 2014

10 hozzászólás


birootto71

that is a crab......szerintem

March 16, 2014

NoraHalasi1

Szerintem is, nekem el is fogadta, csak kiírta, hogy egy másik fordítás: It is a crab.

July 24, 2014

tuimre

Most azt adta meg helyes válasznak!

February 14, 2015

thearonvamosi

Persze

May 21, 2015

asusasus

szerintem is "that is a crab" mert az: it is=it van,"that is"=ott van!Vagy nem???..Húú..:)

April 3, 2014

GellrtKeny

this is a crap

May 5, 2014

NoraButcher

Előbb ugyan ezt írtam,hogy it is a crab és azt írta hogy hibás mert that is a carb.... Hol is az igazság?

November 20, 2014

TimeaVarga5

It is a crab szerintem ez helyes válasz

May 11, 2015

KrucsaiMtJ

Szerintem is.

August 30, 2015

EtMoSz

A cancer az mit jelent? Nem azt hogy rák?

October 15, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.