"Onun babası profesörün bir arkadaşıdır."

Çeviri:His father is a friend of the professor.

March 10, 2014

8 Yorum

Konu önem sırasına göre

munevver2002.

ikinci seçenek yanlış

March 12, 2014

Selcen_Ozturk

sorular şıklı çıktığında şıkları biz ayarlamıyoruz. seçenekte ne var yazmazsanız yardımcı olmamız mümkün değil.

March 18, 2014

Hayl-et

İnsanlar için "of" değil, "s" takısı kullanılır.

March 27, 2018

ahmetgaffa

Bir the yüzünden soru elemeniz çok saçma , ben yabancılarla konuşurken the yı hiç önemsemiyorlardı , önemli olan da onlarla konuşmamız değil mi zaten

June 26, 2015

BurakOzarslan

same here

July 5, 2016

OzanYurtya

Bu nedir ya her his ne farki var

June 1, 2015

serdaro81

His=onun (erkekler için kullanılır)

Her=onu, ona, onun (kızlar için kullanılır)

October 15, 2015

FatihKse3

Sövecem artık düzeltin şunu yarım saatim gidiyor her seferinde he she için yeter

January 29, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.