"Semmi kétségem sincs."

Fordítás:I do not have any doubts.

4 éve

10 hozzászólás


Pifta
Pifta

miért kell a többes szám?

4 éve

GGABI2

Az any miatt kell a többes szám.

4 éve

GergelyMol1

Köszi

4 éve

Xelph

A nothing az önmagában fejezi ki a semmit.

4 éve

GergelyMol1

Köszi

4 éve

AnnaGebri

jó kérdés..

4 éve

GergelyMol1

Az I have no doubt választ elfogadja. A I have nothing doubt miért nem jó?

4 éve

gotaTemesv

Még gimnazistaként úgy tanultam,hogy I have not. A régi angolban ez helyes volt,nem hiszem,hogy ez ma màr helytelen lenne,vagy ha mégis,cáfoljatok meg!

3 éve

Tarnai
Tarnai

A "kétségeim vannak" mondatot kétféle képen tagadhatjuk: "Nem vannak bármennyi kétségeim" itt a van-t tagadom: I do not have any doubts., vagy "Vannak nem kétségeim" itt pedig a kétség-et: I have no doubts.

2 éve

mogyiknight

"I do not have any suspense" Nem fogadja el pedig helyes

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.