1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We want to help with the tea…

"We want to help with the teaching of languages."

Çeviri:Biz dillerin öğretimine yardım etmek istiyoruz.

March 10, 2014

15 Yorum


Chotanak

With'in burada kattığı anlam nedir?


brtgtrn

'' help with '' bir kalıp olmalı. think of veya think about gibi.


hilal___lcy

Dil öğretimi ile yardim etmek istiyoruz yanliş oldu niye ?


omercito

"Dil öğretimi ile yardım etmek istiyoruz" dediğinizde ortaya çıkan anlam > "Dil öğretimi yöntemini/yolunu kullanarak veya dil öğretimi aracılığı ile yardım etmek istiyoruz" olur ve anlam tamamen değişir.

Türkçe düşündüğünüzde aklınıza gelen ilk çevirinin, yazdığınız bu cümle olması çok normal; fakat "to help someone with something" denildiğinde "bir kişiye bir konuda/şeyde yardım etmek" anlaşılması gerekiyor. Bunlar pratik ile zamanla dil bilginize yerleşir ve Türkçe düşünmekten uzaklaştıkça size çok normal gelmeye başlar.


riseofga

Dillerin ogretmeye yardimci olmak isteriz diyo cevapta. Bu ne sacmaliktir


Can.Caliskan

bir n fazladan var gibi duruyor


emredagli

Yahu bu telaffuzlarda neden sorun var? With i oyle bir telaffuz ediyor ki


sait74053449

Teşekkürler Duolingo. Çok ilerledim...


aoskdaosdkoas

"dillerin öğretimine yardım etmek isteriz." yanlış mı olur burada ?


arif19680

dillerin öğretimiyle yardımcı olmak isteriz tercümesi neden yanlış anlamadım


Haluk320773

Dil yerine lisan dedim kabul etmedi hatun...


ATurkishWoman

Zaten yardım ediyorsun Duo.


ersinkecis

Biz dillerin öğrenimi için yardımcı olmak istiyoruz. Dedim hatalı dedi. Baktım, evet hataliyim. Learning dememiş ki adam teaching demiş. Gözümden kaçmış.


muhammet.b8

With ile anlamı taşır my friends dillerin öğretimiyle yardım etmek istiyoruz olmalıydı


Ekrem100750

'with' fazla gibi geliyor bana da...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.