"The woman and the child have dresses."

Fordítás:A nőnek és a gyereknek vannak ruhái.

4 éve

9 hozzászólás


beczetinus

A gyerekeknek vagy gyermekeknek nem mind1? Nekem nem fogadja el..:/

4 éve

krt823

Mert child, nem children. Csak egy gyerek, nem gyerekek.

4 éve

tomasz93

Nem has-nek kellene lennie? Hiszen E/3 személy

4 éve

bolasso
bolasso

Nem, mert: (she+child=THEY=ŐK=T/3=HAVE).

4 éve

tomasz93

igy már világos! köszi

4 éve

GyBcsi

Miért nem jó a "A nőnek és gyereknek van ruhájuk?"

4 éve

Gezemice75

mert dresses, ami többes szám ;)

4 éve

GyBcsi

Jaa, upsz, nem szóltam. :)

4 éve

Mria795705

Ez így nem magyaros

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.