1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The woman and the child have…

"The woman and the child have dresses."

Fordítás:A nőnek és a gyereknek vannak ruhái.

March 10, 2014

13 hozzászólás


beczetinus

A gyerekeknek vagy gyermekeknek nem mind1? Nekem nem fogadja el..:/


krt823

Mert child, nem children. Csak egy gyerek, nem gyerekek.


frnalilla

Child-Children

Kid-kids


tomasz93

Nem has-nek kellene lennie? Hiszen E/3 személy


bolasso

Nem, mert: (she+child=THEY=ŐK=T/3=HAVE).


tomasz93

igy már világos! köszi


GyBcsi

Miért nem jó a "A nőnek és gyereknek van ruhájuk?"


Gezemice75

mert dresses, ami többes szám ;)


GyBcsi

Jaa, upsz, nem szóltam. :)


Mria795705

Ez így nem magyaros


frnalilla

Mért neked mi a magyaros?


Mria795705

Ki kérdezi? Te tanár vagy?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.