"The woman and the child have dresses."

Fordítás:A nőnek és a gyereknek vannak ruhái.

March 10, 2014

9 hozzászólás


beczetinus

A gyerekeknek vagy gyermekeknek nem mind1? Nekem nem fogadja el..:/

June 22, 2014

krt823

Mert child, nem children. Csak egy gyerek, nem gyerekek.

July 14, 2014

tomasz93

Nem has-nek kellene lennie? Hiszen E/3 személy

March 10, 2014

bolasso

Nem, mert: (she+child=THEY=ŐK=T/3=HAVE).

March 12, 2014

tomasz93

igy már világos! köszi

March 13, 2014

GyBcsi

Miért nem jó a "A nőnek és gyereknek van ruhájuk?"

March 19, 2014

Gezemice75

mert dresses, ami többes szám ;)

March 22, 2014

GyBcsi

Jaa, upsz, nem szóltam. :)

March 22, 2014

Mria795705

Ez így nem magyaros

June 4, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.