1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You have food."

"You have food."

Překlad:Máš jídlo.

March 13, 2017

5 komentářů


Vendula408852

Protože máš napsat máš jídlo a kdyš je to anglicky takže YOU HAVE FOOD.

October 6, 2019

TomK.3

proč je špatně překlad "Ty máš jídlo"?

March 13, 2017

kacenka9

Proc si myslite, ze je spatne? U teto vety je prijimano 8 ruznych variant. 'ty mas jidlo' je jednou z nich.

March 13, 2017

KaryS.

Ahoj. Jaký je prosím rozdíl mezi food a meal?

June 18, 2019

ZdekaSchoo

food je nepočítatelné slovo a znamená jídlo obecně nebo konkrétní potraviny-an apple is food. meal je počítatelné slovo a znamená jídlo dne jako snídaně, oběd, večeře-dinner is a meal. také se to používá ve spojení oatmeal-ovesné vločky, cornmeal-kukuřičná mouka, bonemeal-kostní moučka, v tom případě je to nepočítatelné slovo.

August 10, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.