1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The police have your record."

"The police have your record."

Traducere:Poliția are cazierul tău.

March 10, 2014

12 comentarii


Antonela.

cred ca este mai corect: "Politia are inregistrarea ta"


ariadna.m

Asa este. Daca crezi ca o varianta de traducere nu este corecta, te rog sa o raportezi prin intermediul butonului de raport, pentru a o putea vedea si moderatorii.


river021

Așa este corect


topoexe

Intrebare: "politia " nu este la pers a treia a singular deci n -ar trebui folosit "has" adica:the police has your records...? Zic si eu ca nu sunt sigur


BlossomCoeur94

In English, "police" is considered as a group of people, so its pronoun is "they". Salutări din Brazilia!


river021

Aici se referă probabil la mai mulţi oameni care muncesc la poliţie sau se referă la o secţie de poliţie


cornelzavada

Folosesc have pentru ca sunt multi,,in politie'' ! ei= they have! Din cate stiu eu,cazier= criminal record!!! Corect= They have your criminal record!


LenaCosma

politia are inregistrarea ta este corect


river021

De ce, chiar dacă pun virgula la litera ,,ţ", ei mă taxează?


Tery323290

Mi am notat traducerea acestei propozitii la inceput. Duolingo a tradus cu "Politia are inregistrarea ta" De ce se schimba traducerea propozitiei in romaneste ?


CorneaCons

Am căutat în dicționar ce înseamnă în română record din engleză. Din șaisprezece cuvinte nici unul nu era " cazier" : registru, document, disc, raport, reputație, însemnări, certificat,, placă, dare de seamă, adeverință, stenogramă, casetă, memorii, placă de gramofon, subiect,vechime. Unde scrie "cazier"? Vă bateți joc de noi, păi este frumos așa?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.