Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun ekmeği var."

Çeviri:He has bread.

4 yıl önce

30 Yorum


JumanjiN87

Burada ekmeğe vurgu yapılıyor neden the kelimesini kabul etmiyor?

4 yıl önce

cgidik

Onun ekmeği var diyor. Burada ozellikle bir ekmekten bahsetmiyor. Örneğin çavdar ekmeği deseydi özel bir ifade olurdu ve the kullanilirdi

3 yıl önce

kayyas

saçma bi açıklama olmuş. ekmeğin türü o sadece o ekmeğin özelliği olan bir durum olmayacağından çavdar da olsa the gelmezmiş demek.

3 yıl önce

RABAATKIN

Doğru bir yaklaşım.

5 ay önce

Ayegl650625

Ama cavdar değil

4 ay önce

fff19375

He has the bread neden olmuyor?

11 ay önce

abdullah.g6

Cunku "the bread" dersek anlami ekmek onda olur.ekmegi var dersek the koyulmaz...

4 ay önce

zey_25

his neden olmuyor ?? sonuçta he = o (erkekler için ) his=onun (erkekler için ) kullanılır....

3 yıl önce

yasdem

His has bread olmasi gerekmiyor muydu onun kelimesinin ustune gelince her his its yaziyordu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. "onun" sadece sıfat olarak kullanıldığında his her its. ipuçları genel yardım için.

"he has..." = "onun ... var". bir de şuraya bakın: https://www.duolingo.com/comment/2078180

4 yıl önce

hasanberat6

aynen doğru söylüyorsun

8 ay önce

jenqizham

Poff

3 yıl önce

Ahmed242327

Önceki sevyelerde hep the kullandık bunda neden got diyorki

1 yıl önce

hasanberat6

yanlış yaa

8 ay önce

ilhan193629

Possesses ne yaa he have bread degil mi

7 ay önce

Zeytin110781

Has "she' de" falan kullanilir diye biliyorum... cunku ornek: verirsek "She has a bread" Türkçe karşılığı: onun bir ekmeği var... "The girl has a bread" Türkçe karşılığı: kızın bir ekmeği var...

KISACASI; Woman,girl,she vb. isimlerde kullanılır diye biliyorum.

<h1>Zeytinnn :*</h1>
6 ay önce

Zeytin110781

Yani ben " have " kullandm (YANLIŞ ~ ÇIKTI)

;( ...

6 ay önce

Atahan1234

lanet olası sorular hepsi böyle bunlar

7 ay önce

Mehmet532033

Got nerden çıktı biri açıklasın

7 ay önce

Zeytin110781

O nerden çıktı nerde yazıyor?

6 ay önce

Zeytin110781

Neden yani have degolde has :(

6 ay önce

kaan74049

Have var demek değil mi ? Has vardır demek neden has yerine have kullanılmamış

1 ay önce

ben850827

Her veya his değil mi

1 ay önce

koksal1

She he it hepsi o neden yanlis oldu

4 yıl önce

EnderTemel

Bu uygulamada sorun var, got ne ? have ( var ) got konu ile bağlantısı ne? aklimda deli sorular :(

4 ay önce

Zara382089

Have ve has arasımdaki fark ne. Ya

2 ay önce

sayan.yigi

he has got a bread neden olmuyor

4 yıl önce

Zeytin110781

Got = Var ✓

Diye biliyorum...

Cümlede neden "2" tane (Olmak~Var) anlamı olsun ki??

Zaten has ile ayni anlamda oldugunu biliyorum ama kullanim yerleri hakkinda bir bilgim yok ama bir cumlede oyle sacma olur...

<h1>Zeytinnn :))</h1>
6 ay önce

Erdem356521

Cunku kaç ekmegi oldugundan bahsetmiyor.onun bir ekmeği var deseydi örneğin mümkümdü

5 ay önce

yarantici

'onun bir ekmeği var' dememiş çünkü

3 yıl önce