1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun ekmeği var."

"Onun ekmeği var."

Çeviri:He has bread.

March 10, 2014

32 Yorum


JumanjiN87

Burada ekmeğe vurgu yapılıyor neden the kelimesini kabul etmiyor?


fff19375

He has the bread neden olmuyor?


yusufcan265607

Have "var" anlamına gelmiyor'mu bana haber vermeden ingilizce'yi ne ara degistirdiniz ? Ahahaha


Alihan179556

Neden have yerine has kullanıyoruz


zey_25

his neden olmuyor ?? sonuçta he = o (erkekler için ) his=onun (erkekler için ) kullanılır....


Ahmed242327

Önceki sevyelerde hep the kullandık bunda neden got diyorki


Mehmet532033

Got nerden çıktı biri açıklasın


Zeytin110781

O nerden çıktı nerde yazıyor?


Zeytin110781

Neden yani have degolde has :(


kennymcfly10

Bunun gibir bircok soruda dogru cevabi hatali cevap olarak kabul ediyorsunuz. Eminim bu sorun sadece turkce de var. Neden "He has the bread" yanlış kabul ediliyor. Birisi bana bunu açıklasın. Ben mi yanlış biliyorum.


AzraGryffindor

She dedim kabul etmedi? Bilen varsa beni aydınlatabilir mi?


yasdem

His has bread olmasi gerekmiyor muydu onun kelimesinin ustune gelince her his its yaziyordu


Selcen_Ozturk

hayır. "onun" sadece sıfat olarak kullanıldığında his her its. ipuçları genel yardım için.

"he has..." = "onun ... var". bir de şuraya bakın: https://www.duolingo.com/comment/2078180


hasanberat6

aynen doğru söylüyorsun


koksal1

She he it hepsi o neden yanlis oldu


ilhan193629

Possesses ne yaa he have bread degil mi


Zeytin110781

Has "she' de" falan kullanilir diye biliyorum... cunku ornek: verirsek "She has a bread" Türkçe karşılığı: onun bir ekmeği var... "The girl has a bread" Türkçe karşılığı: kızın bir ekmeği var...

KISACASI; Woman,girl,she vb. isimlerde kullanılır diye biliyorum.

<h1>Zeytinnn :*</h1>

Zeytin110781

Yani ben " have " kullandm (YANLIŞ ~ ÇIKTI)

;( ...


Atahan1234

lanet olası sorular hepsi böyle bunlar


EnderTemel

Bu uygulamada sorun var, got ne ? have ( var ) got konu ile bağlantısı ne? aklimda deli sorular :(


Zara382089

Have ve has arasımdaki fark ne. Ya


Kaankrcn35

Have var demek değil mi ? Has vardır demek neden has yerine have kullanılmamış


ben850827

Her veya his değil mi


TuralCoder

Neden He has a(the) bread deyil de, He has bread oluyor?


jenefer118900

bilinen belirli bir ekmek değil....örneğin daha önce bahsi geçen bir ekmek olsaydı the olurdu..


niso.09

He ya da she demiyor ama yinede cevap çıkıyor


imumutkilic

Soruda hata var. Ben "she has bread" yazdım. Hata verdi. "He has bread" olarak gösterdi doğrusunu. Aslında soruda cinsiyet belirtmemişti.


Ferid266746

Bende the yazdim kabul etmedi.She, He-de has kullanilir,have: I,you,we-de kullanilir bence


Bunyamink

Her bread neden olmadı


yusuf44688

Have neden yanlış sayılıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.