"Onun ekmeği var."

Çeviri:He has bread.

4 yıl önce

20 Yorum


JumanjiN87

Burada ekmeğe vurgu yapılıyor neden the kelimesini kabul etmiyor?

4 yıl önce

fff19375

He has the bread neden olmuyor?

1 yıl önce

abdullah.g6

Cunku "the bread" dersek anlami ekmek onda olur.ekmegi var dersek the koyulmaz...

7 ay önce

zey_25

his neden olmuyor ?? sonuçta he = o (erkekler için ) his=onun (erkekler için ) kullanılır....

4 yıl önce

Mehmet532033

Got nerden çıktı biri açıklasın

10 ay önce

Zeytin110781

O nerden çıktı nerde yazıyor?

9 ay önce

yasdem

His has bread olmasi gerekmiyor muydu onun kelimesinin ustune gelince her his its yaziyordu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır. "onun" sadece sıfat olarak kullanıldığında his her its. ipuçları genel yardım için.

"he has..." = "onun ... var". bir de şuraya bakın: https://www.duolingo.com/comment/2078180

4 yıl önce

hasanberat6

aynen doğru söylüyorsun

11 ay önce

jenqizham

Poff

3 yıl önce

Ahmed242327

Önceki sevyelerde hep the kullandık bunda neden got diyorki

1 yıl önce

hasanberat6

yanlış yaa

11 ay önce

ilhan193629

Possesses ne yaa he have bread degil mi

10 ay önce

Zeytin110781

Has "she' de" falan kullanilir diye biliyorum... cunku ornek: verirsek "She has a bread" Türkçe karşılığı: onun bir ekmeği var... "The girl has a bread" Türkçe karşılığı: kızın bir ekmeği var...

KISACASI; Woman,girl,she vb. isimlerde kullanılır diye biliyorum.

<h1>Zeytinnn :*</h1>
9 ay önce

Zeytin110781

Yani ben " have " kullandm (YANLIŞ ~ ÇIKTI)

;( ...

9 ay önce

Atahan1234

lanet olası sorular hepsi böyle bunlar

10 ay önce

Zeytin110781

Neden yani have degolde has :(

9 ay önce

Kaankrcn35

Have var demek değil mi ? Has vardır demek neden has yerine have kullanılmamış

4 ay önce

ben850827

Her veya his değil mi

4 ay önce

TuralCoder

Neden He has a(the) bread deyil de, He has bread oluyor?

19 saat önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.