1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onun ekmeği var."

"Onun ekmeği var."

Çeviri:He has bread.

March 10, 2014

43 Yorum


JumanjiN87

Burada ekmeğe vurgu yapılıyor neden the kelimesini kabul etmiyor?


selin766523

Aynen ya the kelimesini kabul etmiyor


_.-.QUEEN.-._

✓HE HAS BREAD.➜ONUN EKMEĞİ VAR.

✓HE HAS THE BREAD.➜EKMEK ONDA.


Leo905433588869

He-She has (the) bread / Ekmek onda demek olur


Krmzpanda1

He/She has the bread. - Ekmek onda. Demek &&&&&& He/She has bread. - Onun ekmeği var. Demek


dreamonapril

Anladığım kadarıyla onun ekmeği var cümlesinde iyelik zamiri olan -i var. O ekmeği yer (He eats the bread) cümlesinde ise belli bir ekmeği kastediyor ve sahiplik anlamı yok. He has the bread dediğimizde ekmek onda olur.


fff19375

He has the bread neden olmuyor?


Gamzeli182

Has ve have nin kullanışına biri örnek verebilir mi


Alihan179556

Neden have yerine has kullanıyoruz


Seda15288

İ ,you, we, they de have ; he, she , it te de has kullanılır


zey_25

his neden olmuyor ?? sonuçta he = o (erkekler için ) his=onun (erkekler için ) kullanılır....


dragotreis

"His has" olmaz da o yüzden. Biz çevirirken böyle yazıyoruz. Aslında "O ekmeğin sahibi" anlamında.


AzraGryffindor

She dedim kabul etmedi? Bilen varsa beni aydınlatabilir mi?


kennymcfly10

Bunun gibir bircok soruda dogru cevabi hatali cevap olarak kabul ediyorsunuz. Eminim bu sorun sadece turkce de var. Neden "He has the bread" yanlış kabul ediliyor. Birisi bana bunu açıklasın. Ben mi yanlış biliyorum.


Serpil185708

Kız & erkek ben nereden bilicemmmm. Alınımı okuycam


Ahmed242327

Önceki sevyelerde hep the kullandık bunda neden got diyorki


Mehmet532033

Got nerden çıktı biri açıklasın


EnderTemel

Bu uygulamada sorun var, got ne ? have ( var ) got konu ile bağlantısı ne? aklimda deli sorular :(


[aktif olmayan kullanıcı]

    Saçmalamışlar iyice.


Kaankrcn35

    Have var demek değil mi ? Has vardır demek neden has yerine have kullanılmamış


ben850827

    Her veya his değil mi


TuralCoder

    Neden He has a(the) bread deyil de, He has bread oluyor?


jenefer118900

    bilinen belirli bir ekmek değil....örneğin daha önce bahsi geçen bir ekmek olsaydı the olurdu..


niso.09

    He ya da she demiyor ama yinede cevap çıkıyor


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Soruda hata var. Ben "she has bread" yazdım. Hata verdi. "He has bread" olarak gösterdi doğrusunu. Aslında soruda cinsiyet belirtmemişti.


yusufcan265607

      Have "var" anlamına gelmiyor'mu bana haber vermeden ingilizce'yi ne ara degistirdiniz ? Ahahaha


eyllbozdem1

      Ya bu kadar büyütmeyin hem İngilizce'de böyle bana katılanlar benim arkadaşım olsun


      [aktif olmayan kullanıcı]

        He she it de has kullanılırken, I we you they de ise have kullanılır. İyi çalışmalar


Zeynep244670

        "He" veya "she" ikiside "o" demek cevabım kabul edilmedi


ElifTKN0

        She dedim kabul etmedi


dragotreis

        A bread olması gerekmez mi? Çünkü İngilizcede belirtili veya belirtisiz tanımlık kullanmak zorundayız. Türkçede farketmez.


asliths

        he yerine neden she kabul edilmedi?


Hilalsertkayaa

        He has the bread yazdim kabul etmedi nasil yaa


IlhameSuku

        Şu cümlelerde çok zor


srkbyz

        ❤❤❤ soru ya


SametAga115

        bread yerine breaf yazdım yok saydı böyle uygulama kadar saçma bir şey yok ya


cheff_1984

        Eleman kiz gibi ama erkek olarak yazilmasi isteniyor acayip bisi


hanne95171

        Have ya da has değil mi


Rdvancinka

        Have has olayını karıştırdım da nasıl ayırt ederiz


esila841551

        She has bread olcak

        Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.