1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ez disznóhús."

"Ez disznóhús."

Fordítás:It is pork.

March 10, 2014

11 hozzászólás


andrea.poor

Hat ezt nem hiszem el... az elozo forditsd le a "Ez tanyer" volt. Akkor azt irtam: It is plate. Nem fogata el, mert, hogy a helyes az It is a plate... Most meg ugyanaz a koncepcio, elvileg, Ez disznohus, es az elozo hiba alapjan irtam: It is a pork, most meg ezt nem fogadja el. Szoval legyenek szivesek valami okosat kitalalni, mert ez igy minden, csak nem angol tanulas. Ez szivatas.... vagy legyen magyarazat, hogy melyik esetben kell, melyik esetben nem. Haragszok!!!!


HegiBali

Az angol akkor használja a határozatlan névelőt, ha olyan dologról beszél amit "egyenként", darabra is meg lehet számolni. pl tányér=a plate, tojás=an egg stb.. Az olyan dolgoknál amik egyenként nem számolhatók meg, pl. hús=meat, cukor=sugar, disznóhús=pork stb, nem használja a határozatlan névelőt. Fordítás előtt mindig ezt gondold végig és akkor könnyen eligazodsz. Sok sikert!


andrea.poor

Igen, köszönöm szépen :) Közben én is utána néztem :) Így már logikusabb :)


LviaGulys

Köszi a segítséget, ez jól jött nekem is


nevetobuddha

Javaslom a "This is a pork" elfogadását, mert így angolosabb.


PterAttila2

Nem ertem! It is pork. Nem azt jelenti, h ez diszno?? A diszno hus meg pork meat kene legyen nem? Segitseg!


andrea.poor

:) A pork maga a disznóhús, a sertés, az állat pedig a pig :)


Brmiron

Na és a "hízó" meg a "süldő" meg a malac?


dr.Bozsoki

Ahány vidék, annyi elnevezés. Alapból: boar-vaddisznó, swine-házisertés, piglet-kismalac, pig-sertés( kismalactől felfelé), gilts- süldő, sow - koca.


yzh1xl04

Nekem is jól jött.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.