Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim avukatım nerede?"

Çeviri:Where is my lawyer?

4 yıl önce

19 Yorum


loboef

Where is the my lawyer i neden kabul etmedi

3 yıl önce

emr_ock

Ayni dertten muzdaribim

3 yıl önce

MMelihD

"The" belli olan bir varlığı belirtmek için kullanılır. "My" diyerek zaten hangi avukat olduğunu belli ediyorsun. Hangi avukat? Benim avukatım. Yani ayriyetten the eklemek saçma oluyor.

2 yıl önce

frottce
frottce

The ve my birlikte kullanılmaz.

2 yıl önce

Smeyye317027

Yanlış yazmışındır

1 ay önce

ferdi48130

Burası çok güzel benden iyi bilen herkez hocam benden az bilenin hocasıyım bir yerde duymuştum öğretirken daha iyi öğreniyorsun .)

2 yıl önce

Mehtab962856

Doğru :)

1 ay önce

BetlBayram2

Where are neden olmuyor. Bunları hep karıştırıyorum. How, what ,where gibi şeylere neye gore is ve are getiriyoruz?

2 yıl önce

Mehtab962856

Çünki lawyer (avukat) 3-çü tekil şahıs olur. Avukat kelimesi hem "he" (erkek olduğunda "o") hem de "she"(kadın olduğunda "o") ola bilir.

Grammar şahıslara göre am, is, are böyle kullanılır:

I am

You are

He/she/it is

We are

They are

1 ay önce

falconblue

"Where is my solicitor?" neden olmadı?

4 yıl önce

Astroloth

British'ten yürümüşsün. ^_^ Değerli moderatörlerimizden "Çünkü Amerikan İngilizcesi öğreniyoruz." yanıtı gelecek diye tahmin ediyorum. Ama neden olmasın?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olabilir tabii. tüm cevaplar otomatik eklenmiyor, tek tek ekliyoruz. az kullanildigi icin eklemek hic aklimiza gelmedi muhtemelen. rapor et eklensin

4 yıl önce

falconblue

Selcen Hanım testi çözmeye çalışırken karşılaştığım bir problemde bazı durumlarda emin olamadığım konuları "tartış" butonu ile önce sorup sonrasında hatam var ise anlamaya çalışıyorum. Çoğu durumda atladığım bazı detaylar nedeniyle hata yaptığım ortaya çıkıyor ve bunları o anda emin olamadığım için rapor et tuşu ile iletmeyi pek düşünmüyorum. Şimdi olduğu gibi bu ifadeyi raporlamak istiyorum ama test bitti. Bir sonraki karşıma çıktığında mı bu ifade için önerimi ileteceğim ya da nasıl iletme işlemini yapabilirim?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

aynen dediğin gibi, rapor etmezsen kaçıyo. bir tık ile raporu gönder gitsin!

4 yıl önce

Mesutov

The koymak neden yanlış acaba

3 yıl önce

MMelihD

En üstteki yorumda cevap olarak yazdım.

2 yıl önce

5simge5

Neden is koyuyoruz

3 yıl önce

MMelihD

My lawyer = Benim avukatım = He/she = O = 3. Tekil Şahıs

2 yıl önce

batuhanzde3

Where's takisi gelmesi sacma degilmi

2 yıl önce