"Benim avukatım nerede?"

Çeviri:Where is my lawyer?

4 yıl önce

16 Yorum


loboef

Where is the my lawyer i neden kabul etmedi

3 yıl önce

MMelihD

"The" belli olan bir varlığı belirtmek için kullanılır. "My" diyerek zaten hangi avukat olduğunu belli ediyorsun. Hangi avukat? Benim avukatım. Yani ayriyetten the eklemek saçma oluyor.

3 yıl önce

emr_ock

Ayni dertten muzdaribim

3 yıl önce

frottce
frottce

The ve my birlikte kullanılmaz.

3 yıl önce

Smeyye317027

Yanlış yazmışındır

5 ay önce

ferdi48130

Burası çok güzel benden iyi bilen herkez hocam benden az bilenin hocasıyım bir yerde duymuştum öğretirken daha iyi öğreniyorsun .)

3 yıl önce

BetlBayram2

Where are neden olmuyor. Bunları hep karıştırıyorum. How, what ,where gibi şeylere neye gore is ve are getiriyoruz?

2 yıl önce

Mehtab962856

Çünki lawyer (avukat) 3-çü tekil şahıs olur. Avukat kelimesi hem "he" (erkek olduğunda "o") hem de "she"(kadın olduğunda "o") ola bilir.

Grammar şahıslara göre am, is, are böyle kullanılır:

I am

You are

He/she/it is

We are

They are

4 ay önce

falconblue

"Where is my solicitor?" neden olmadı?

4 yıl önce

Astroloth

British'ten yürümüşsün. ^_^ Değerli moderatörlerimizden "Çünkü Amerikan İngilizcesi öğreniyoruz." yanıtı gelecek diye tahmin ediyorum. Ama neden olmasın?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olabilir tabii. tüm cevaplar otomatik eklenmiyor, tek tek ekliyoruz. az kullanildigi icin eklemek hic aklimiza gelmedi muhtemelen. rapor et eklensin

4 yıl önce

Mesutov

The koymak neden yanlış acaba

3 yıl önce

MMelihD

En üstteki yorumda cevap olarak yazdım.

3 yıl önce

5simge5

Neden is koyuyoruz

3 yıl önce

MMelihD

My lawyer = Benim avukatım = He/she = O = 3. Tekil Şahıs

3 yıl önce

batuhanzde3

Where's takisi gelmesi sacma degilmi

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.