"Hayvan su arar."

Çeviri:The animal searches for water.

March 10, 2014

30 Yorum


Dpumetin

şu for un kullanıldigi alanları içeren detaylı bir yazı var mi...

September 12, 2014

demet139050

For dan nefret ediyorum the danda

January 18, 2016

mustafaakc910301

Ayn hep ordan cikiyo yanlis

October 24, 2017

Ne6ahat

Şuana kadar rastladıklarım. Look for. Search for. Pay for. Wait for

March 18, 2016

ElmiraWins

Birisi cevap verse fena olmaz

December 12, 2015

murat341

For tek başına için demek ama bazı kalıp kelimeler var bunlardan biri de search for yani aramak. Ama sen sanırım for water a takıldın yani su için şeklinde düşündün.

August 6, 2019

eelma

Arkadaşlar, su için arama yapar gibi bir cümle yapısı oluşuyor. Kullanma mantığı bu. Mesela elmalara bakar yerine elmalar için bakınır demek gibi.

November 17, 2014

ErcanErdogan

Ayni cumleler cok sık geliyo ogle degilmi? Bunu iyilestiremiyormusunuz

December 31, 2015

fpamuk

look for aramak değil mi die kabul etmiyo acaba??

March 25, 2015

flegmatik1

The animal looks for water olursa kabul eder. Look olmaz

December 24, 2015

neslihan104199

Looks yazdim kabul etmedi

January 14, 2018

suat_garip

For the water dedim, orada the kullandigim icin yanlis kabul etti, neden ki acaba

May 4, 2015

Alta-Borealis

"The" koyarsak, "suyu arar" seklinde bir anlam cikar. Yani burada bahsi gecen, belirli bir sudan ziyade, herhangi bir su kastedilmis.

October 18, 2015

BerkSOYSAL

I believe 'The animal seeks for water' is correct..

July 8, 2015

jzlcdh

Maalesef burada http://www.anc.org/data/oanc/ngram/ "seeks for" yok.

October 4, 2015

Hsrht

Duolingo'nun kabul edip etmemesi bir yana Search yerine seek yazabilir mi?

January 4, 2016

HacerBraKl

aramak için 'miss' de kullanamazmıyız

January 18, 2016

Bensu486623

Es ekinden nefret ediyoru

January 30, 2016

SevgiKARACALI

"animal seeks water" yazdım kabul etti

August 11, 2016

ilkealtinpulluk

"the animal looks for the water" yazdım kabul etmedi

February 23, 2017

ekrem25

The animal searches water. değilde neden The animal seeks water. oluyor

April 14, 2017

Zehra545051

wanted i kabul etmedi

September 17, 2017

kavkaz17

Bu nasil bisey anlamiyorum soruyu koyuyolar cevapliyorum yanlis cikiyor bu For un anlatimi nasil biyes hep yalnis yaziyorlar

July 21, 2018

Duru709404

Look for da olmaz mi ya:(

December 10, 2018

Yaar64619

The animal looks for water dedim kabul etmedi.

January 5, 2019

CemTuran

Ya bunun The animal searches water olmasi gerekmiyormu? For koyunca suyu yada suyunu ariyor olmali Turkcesi hatali degil mi?

February 14, 2019

hamza655138

Searcesin ta mk

March 2, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.