Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Hayvan su arar."

Çeviri:The animal searches for water.

4 yıl önce

25 Yorum


Dpumetin

şu for un kullanıldigi alanları içeren detaylı bir yazı var mi...

3 yıl önce

Ne6ahat

Şuana kadar rastladıklarım. Look for. Search for. Pay for. Wait for

2 yıl önce

demet139050

For dan nefret ediyorum the danda

2 yıl önce

mustafaakc910301

Ayn hep ordan cikiyo yanlis

9 ay önce

ElmiraWins

Birisi cevap verse fena olmaz

2 yıl önce

eelma
eelma

Arkadaşlar, su için arama yapar gibi bir cümle yapısı oluşuyor. Kullanma mantığı bu. Mesela elmalara bakar yerine elmalar için bakınır demek gibi.

3 yıl önce

ErcanErdoa

Ayni cumleler cok sık geliyo ogle degilmi? Bunu iyilestiremiyormusunuz

2 yıl önce

fpamuk

look for aramak değil mi die kabul etmiyo acaba??

3 yıl önce

flegmatik1

The animal looks for water olursa kabul eder. Look olmaz

2 yıl önce

neslihan104199

Looks yazdim kabul etmedi

7 ay önce

suat_garip

For the water dedim, orada the kullandigim icin yanlis kabul etti, neden ki acaba

3 yıl önce

Alta-Borealis

"The" koyarsak, "suyu arar" seklinde bir anlam cikar. Yani burada bahsi gecen, belirli bir sudan ziyade, herhangi bir su kastedilmis.

2 yıl önce

BerkSOYSAL

I believe 'The animal seeks for water' is correct..

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Maalesef burada http://www.anc.org/data/oanc/ngram/ "seeks for" yok.

2 yıl önce

Hsrht

Duolingo'nun kabul edip etmemesi bir yana Search yerine seek yazabilir mi?

2 yıl önce

HacerBraKl

aramak için 'miss' de kullanamazmıyız

2 yıl önce

Bensu486623

Es ekinden nefret ediyoru

2 yıl önce

SevgiKoca2

"animal seeks water" yazdım kabul etti

2 yıl önce

ilkealtinpulluk

"the animal looks for the water" yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

ekrem25

The animal searches water. değilde neden The animal seeks water. oluyor

1 yıl önce

Zehra545051

wanted i kabul etmedi

11 ay önce

kavkaz17

Bu nasil bisey anlamiyorum soruyu koyuyolar cevapliyorum yanlis cikiyor bu For un anlatimi nasil biyes hep yalnis yaziyorlar

4 hafta önce