1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Hayvan su arar."

"Hayvan su arar."

Çeviri:The animal searches for water.

March 10, 2014

56 Yorum


Dpumetin

şu for un kullanıldigi alanları içeren detaylı bir yazı var mi...


demet139050

For dan nefret ediyorum the danda


mustafaakc910301

Ayn hep ordan cikiyo yanlis


Ne6ahat

Şuana kadar rastladıklarım. Look for. Search for. Pay for. Wait for


murat341

For tek başına için demek ama bazı kalıp kelimeler var bunlardan biri de search for yani aramak. Ama sen sanırım for water a takıldın yani su için şeklinde düşündün.


ElmiraWins

Birisi cevap verse fena olmaz


sefy35

searches for kalip


jimlonesna

Arkadaşlar, su için arama yapar gibi bir cümle yapısı oluşuyor. Kullanma mantığı bu. Mesela elmalara bakar yerine elmalar için bakınır demek gibi.


.Mustafa.

Ama için anlamında kullanılmadığını unutmalılar


ErcanErdogan

Ayni cumleler cok sık geliyo ogle degilmi? Bunu iyilestiremiyormusunuz


fpamuk

look for aramak değil mi die kabul etmiyo acaba??


flegmatik1

The animal looks for water olursa kabul eder. Look olmaz


neslihanbaltas

Looks yazdim kabul etmedi


suat_garip

For the water dedim, orada the kullandigim icin yanlis kabul etti, neden ki acaba


Alta-Borealis

"The" koyarsak, "suyu arar" seklinde bir anlam cikar. Yani burada bahsi gecen, belirli bir sudan ziyade, herhangi bir su kastedilmis.


BerkSOYSAL

I believe 'The animal seeks for water' is correct..


Hsrht

Duolingo'nun kabul edip etmemesi bir yana Search yerine seek yazabilir mi?


Bensu486623

Es ekinden nefret ediyoru


SevgiKARACALI

"animal seeks water" yazdım kabul etti


ilkealtinpulluk

"the animal looks for the water" yazdım kabul etmedi


ekrem25

The animal searches water. değilde neden The animal seeks water. oluyor


Zehra545051

wanted i kabul etmedi


kavkaz17

Bu nasil bisey anlamiyorum soruyu koyuyolar cevapliyorum yanlis cikiyor bu For un anlatimi nasil biyes hep yalnis yaziyorlar


Duru709404

Look for da olmaz mi ya:(


Yaar64619

The animal looks for water dedim kabul etmedi.


CemTuran

Ya bunun The animal searches water olmasi gerekmiyormu? For koyunca suyu yada suyunu ariyor olmali Turkcesi hatali degil mi?


MetinCebec

The animal looks for water yazdım, kabul etti


Yaso187895

Neden look for yanlış... search daha cok araştırma anlamı taşımıyor mu????


sla175719

Burdaki for ne anlamda kullanılmış tam olarak; the gelmesi gerekmiyormuydu??


VsalHsnov3

THE ANIMAL SEARCHES WATER - yazdim kabul etdi


akgulturkmn

For nicin var kalip mi


ferdi48130

For= için, burada hayvan su için arama yapar gibi bir anlam var.


savas67560

''Search for''=aramak, bulmaya calismak


anilbalci77

the animal calls water kabul etmedi .. why?


fpamuk

call tel ile arama galiba


karacan75

Animal seeks water da olur


HalitUZUN

Find niye olmuyo


Mehmet.Alsancak

"Find" Türkce de bulmak anlamina gelir


Esma681724

Find yazdım kabul etmedi?


alicozturk

Find "bulmak" anlamına geliyor.


HacerBusra

aramak için 'miss' de kullanamazmıyız


TubaDou

Animal looks water da kabul edilebilir diye dusunuyorum


beyzabaranb

Bende animal calls diye yazdım kabul etmedi ve arar kisminda looks yok bile


alicozturk

Calls telefonla aramak değil... Call çağırma anlamı taşır. Cansız nesne çağırmak anlamsız olduğu için kabul etmemesi normal.


Anonymous-1

Call cep telefonu aramak boyle aramak search


aleynalper

Searh for daha bilgisayarda arama için yakısıyo sanki...burda look for daha mı iyi ne:)))


ferhat.kur

ARKADASLAR FİND OLMAZMI ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.