1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man is a professional."

"The man is a professional."

Çeviri:Adam bir profesyonel.

March 10, 2014

45 Yorum


falconblue

"Adam bir uzman" olmalıydı bence. Profesyonel zaten ingilizce...


falconblue

Pardon profesyonel fransızcaymış. ( TDK diyor ki: sıfat Fransızca professionnel) Ayrıca profesyonel kelimesine "ustalaşmış, uzmanlaşmış" şeklinde bir açıklama getirmiş. Bence Türkçe'de kullandığımız ifadeler bunlar.


S0R0USH

Expert ve professionnel, çoğu zaman sinonimdirler.

Ama, "expert" bir tecrübe seviyesidir. Diğer kelimeller var (entry level, experienced, expert, master).

Bir "professional" onun işi yapabilir, ama bir expert' daha anlayışlı ve bilgili.

(Excuse my bad Turkish.)


senan_azimsoy

Öyle olması iyi değilmi. Biliyorsun işde


Deniz799524

"Adam pro beyleeer" kabul edilmeliydi.


yaslaan

Adam pro beyler dağılın


feriha456747

Profesyonel bir adam dedim yanlis diyor adam bir profesyonel le ne ayrimi var acaba ikisinde de adamın profesyonel oldugu vurgulaniyor cok sacma


Heyman491765

birisinde sıfat tamlamıs diğerinde yüklem belirttiği için fark olabilir


egekiremiti

Bir an "Adam profesyonel gardaş!" yazacağım tuttu :D


aaaa439933

Adam bir profesyonel ne demek yani oradaki bir cümleye garip bir anlam katmış


Ebru86509

Profesyonel ile Professional ın kelime tipleri benzer. Ama yine de bazı kelimelerin anlam tipleri o başka kelimeye benzese de anlamı farklıdır.( Kulüp kodum HM5NFY)


Ebru86509

Kulübüme katılmayı unutmayın!


ramazan477069

Adam profesyonel Demek te yeterli


mfugurluel

usta kelimesi eklenmeli


fazilet14

Profesyonellik uzmanlik manasinda kullaniliyor, ama kabul etmiyor


sude540302

O adm profesyonel dedim kabul etmedi basinda the var ama


Onuram1

Prosefyonel kelimesi hatali kabul ediyor


mstroublemaker

Cunku profesyonel. Tam tersi yazmissin s ve f harflerine bak bi. :)


oktay00

"adam uzman " neden kabul edilmiyor


Aemirs17

uzman = expert, Professional = profesyonel anlamına gelmektedir.


Gizem254570

O adam dedim kabul etmedi ama başında 'the' var 'o adam' olması gerekmez mi?


mstroublemaker

Bu taki belli olan adamdan bahsetmek icin ama ceviri yine ayni. Yani sadece adam. O adam diyecek olsa that man der. Soyliyim dedim


Heyman491765

the man = o adam değildir sadece hangi adamın olduğunu belirtmiştir the bir ektir türkçede "ı" ya tekabül eder daha iyi anlaşılması için örnek vereyim door/the door = kapı /kapıyı şeklinde olur .The door dediğinde o kapı demiş olmazsın


sinaneretin

uzman da profesyonelle aynı


burcuayyildiz

uzman dediğimizde de kabul etmeli


SlymnKngr

the man is professional leave riza father


VarusBey

adam king beyler. taşaklarına beton yetmez


Bilgehan070707

Profesyonel bir adam nasıl olmaz amk


Heyman491765

sıfat tamlaması olduğu için olabilir a professional man


AliefeKaya

neden Adam profesyonel.o adam profosyonel olmuyor?


Heyman491765

the demek o demek değilde ondan


OkyanusSude

Pröfösyonel olmaz mi


denizaydn196592

a küçük diye yanlış oluyrmu kardeşim


billKarlas

adam pro yazdım olmadı. bence olmalıydı.


benHURUM

Doğru yanıt: "Adam bir uzmandır ya da "Adam bir ustadır." olmalı.


Heyman491765

uzman = expert usta = master loldeki master elosundan gelsin yada master yi den :D


TanerSARGIN

Adam bir uzman diyorum kabul etmiyor


Heyman491765

uzman demek expert olduğundan kabul etmiyor


medinegere

The man is a professional neden kabul edilmedi


Zdbesgul

Cevabım doğrusu ile aynı bence bir hata var


guler97690

Professional'i sıfat olarak kullanamaz mıyız: "The man is professional."

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.