"Bir elmamız var."

Çeviri:Wir haben einen Apfel.

March 14, 2017

7 Yorum
Tartışma kilitli.


.deniz.oz.

neden ein değil einen


Eluvian_
  • "ein" : nominativ

  • "einen" : akkusativ

Bazı fiiller akkusativ hal gerektirir, "haben" de bunlardan birisi. Bu yüzden "einen". Aşağıda akkusativ dönüşümleri var:

  • Eril isimler: "ein" --> "einen"
  • Dişil isimler: "eine" --> "eine"
  • Nötr isimler: "ein" --> "ein"

mustafacivrilli

Akkusativ hal gerektiren fiil çok yok sanırım bildiklerinizi yazar mısınız


FatmaZehra226784

Hiçbir şey bilmiyoruz


Damla785851

elma nötr olduğundan dolayı ein - ein olması gerekmez mi einen olması için eril olması gerekmez mi


Sudezkan17

Ama orada bir demiyorki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.