1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Dlaczego zawsze zmieniasz te…

"Dlaczego zawsze zmieniasz temat?"

Tłumaczenie:Why do you always change the subject?

March 10, 2014

2 komentarze


Panna_Dratewka

Wydaje mi się, że równie dobrze mogłoby być "why are you always changing the subject?", zgodnie z zasadą, że jeśli coś nas denerwuje, możemy użyć czasu Present Continuous. Chyba że ta zasada istnieje tylko w zdaniach twierdzących... Proszę o odpowiedź kogoś, kto lepiej ode mnie ogarnia j. angielski. :)


Irena407394

Dlaczego odpowiedź poprawna jest niepoprawna?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.