Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Wszystkie trzy miary"

Tłumaczenie:All three measures

1 rok temu

4 komentarze


MarylkaG
MarylkaG

To niemożliwe, żeby nie dało się tego wyjaśnić w prostszy sposób.

1 tydzień temu

Adam362372

Czemu nie 'a' lub 'the' measures ?

1 rok temu

Emwue
Emwue

'A' możemy z miejsca odrzucić, bo to liczba mnoga. ;)

Pozostaje więc pytanie li tylko o 'the' – odpowiedz jest prosta, w rzeczywistości, w języku angielskim przed rzeczownikami należy postawić po prostu jakiś określnik, „wymagalność” przedimków, sprowadza się do tego, że są one typem określników(najpopularniejszym, do tego stopnia że przedimek określony 'the' to najpopularniejsze słowo w języku angielskim). Niemniej, przedimki nie są jedynym typem określników, do nich zaliczają się też: przymiotniki dzierżawcze, zaimki wskazujące(this', 'that' itd.), słowa 'some' i 'any', liczebniki, w szczególności liczby i rzeczy typu 'a lot of', 'plenty of', 'many/much', 'little/few' i jeszcze tona innych.

Ponieważ chodzi tu o trzy miary, w tłumaczeniu 'the' nie jest już potrzebne.

P.S. Liczebniki główne mogą and nie muszą być traktowane jako określniki w języku angielskim – zależy od kontekstu.

1 rok temu

Halina970985

Dimensions rowniez jest stosowane

1 rok temu