Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"To są moje książki."

Tłumaczenie:They are my books.

1 rok temu

12 komentarzy


Veerus97

Czemu nie "this"?

1 rok temu

Emwue
Emwue

'This' i 'that' to liczba pojedyncza, 'these' i 'those' to liczba mnoga – ponieważ „książki” to liczba mnoga, 'this' nie jest w tym zadaniu poprawne.

1 rok temu

LidiaRozanska

Dlaczego nie zaliczylo those tylko they are jest poprawnie przeciez ksiazki to nie osoby?

1 rok temu

BruJed

Nie przyjmuje poprawnej odpowiedzi these

9 miesięcy temu

Milena672974

Nie mogę zaznaczyć żadnej odpowiedzi. Wszystkie według aplikacji są błędne.

9 miesięcy temu

PaweReguls

W wersji pytania z zaznaczaniem poprawnych odpowiedzi wymaga do zaliczenia dwu wersji z they i these. IMO pierwsza nie jest poprawna.

8 miesięcy temu

Sisunitka

Nie zalicza mi w ogole niczego...

8 miesięcy temu

elklepo

They? WTF?

8 miesięcy temu

Grazyna55

Zaznaczyłam poprawną odpowiedź, dlaczego nie została uznana?

8 miesięcy temu

Iwona729759

'they are my books" zaliczyło mi jako poprawne, a tak na prawdę to nie ma tutaj poprawnej odpowiedzi :(

3 miesiące temu

Jzef16

Dlaczego nie może być - There are my books

1 miesiąc temu

rafael841

Teraz they to to? A that ,this nie pasuje ,co za pieprzpne duolingo wkurzylo mnie

1 rok temu