A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Do you have a special suit?"

Fordítás:Van egy különleges öltönyöd?

0
4 éve

6 hozzászólás


KovcsZsolt

A special sztem itt inkább alkalmit jelent

3
Válasz4 éve

puskaskati

Ha" suit" kosztümöt is jelent, akkor nem kéne elfogadni?

2
Válasz4 éve

vendree
vendree

A "SZTAKI" szótár szerint "special" = "különleges, sajátos, alkalmi, kitűnő, speciális", tehát ott van az "alkalmi" is, viszont a szóösszetételekben mégis inkább a "különleges - sajátos" jelzők a gyakoribbak. A "suit" valóban jelenti a "kosztümöt" is, korábbi feladatokban többször is előfordult, ezért kellene jelentenie, akinél felbukkan és nem fogadja el a program. Üdv: VE

1
Válasz3 éve

Pokpapa

Van egy speciális kosztümöd? Miért nem jó?

0
Válasz4 éve

zseloka

Alkalmi

0
Válasz4 éve

ViktriaJak2

Mr.007

0
Válasz3 éve