1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you use your own equipmen…

"Do you use your own equipment?"

Çeviri:Sen kendi ekipmanını mı kullanıyorsun?

March 10, 2014

8 Yorum


Melikmaras1

Your own equetment ne demek


Deniz950750

Malzemeleri de olmali


ender516581

do you use your own equipment sadece boşluk fazla


havvayavuz

Own neden kullanıldı anlamadim


duofus

Ekipman'cihaz ve alet aynidir . ekipman Gunluk dilde fazla kullanilmayan okunus sekliyle de fransizca kokenli bir Turkce kullanimdir


HalilNurul

Ekipmanlar equipments demek değil mi bir -lar ekini koydum diye yanlış sayıldı


m_koken

Aletinde kabul edilmesi gerekmiyor mu


duofus

Kabul edilmesi gerekli.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.