"Később találkozunk, lányok!"

Fordítás:See you later girls!

4 éve

16 hozzászólás


sujette

Ti minek tanultok? Tök okosak vagytok már:)

3 éve

Fpetruu

A see you soon miért nem jooo? :(( mondjuk az a hamarosan de akkor isss

4 éve

Redy31

"Girls, see you later"-t nem találta helyesnek. :(

4 éve

davidzsofi

Pedig az jó!

4 éve

vazul1978

We meet later,girls. Ez is megfelel nekik. Ez magyarban is használatos, szerintem

3 éve

SaDe54

a "we meet" találkozunk mi-t jelent ha jól gondolom. A lányok meg én (többen) mi vagyunk. Értem én,h nem logika, de ezt a verziót meg sem értik, vagy csak azt látják,h rosszul tanultam meg az "anglicizmust"?

3 éve

Aniszanisz

-_- meet.... Minden cart kiírok egy füzetbe, de ez a szó egyszer se szerepelt eddig!!! És ha a "később találkozunk" 5 perccel ezelőtt még "see you later" volt, akkor a "see"t most is el kellene fogadni

2 éve

Maminti.
Maminti.

Nem érthető a problémád...

2 éve

Adrienn258218

We see later girls!!???

2 éve

malackutya

See we later girls. ???

3 éve

NorbertHer3

Ez egy barom mondat

4 éve

cet423
cet423

Inkább anglicizmusnak nevezném :)

4 éve

nagyi60

csatlakozom

4 éve

Maminti.
Maminti.

Nem barom mondat. A "see you later" egy kifejezés. (az angol nyelvben sok olyan kifejezés van, amit nem szó szerint kell érteni)

4 éve

Tarnai
Tarnai

Az "Ez egy barom mondat" pedig egy magyar kifejezés, jelentése: "Elégedetlen vagyok szellemi képességeimmel."

3 éve

Ancsi.bangtan

Igy van . Pl ilyen az "i can see" is amit kepleirasnaal hasznalunk. Jelentese en latok de ha szoszerint veszed en tudok latnit jelent

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.