"O bir köpek."

Çeviri:It is a dog.

4 yıl önce

29 Yorum


SslSadetti

İs ekini niye getiriyoz ki ???????????¿?¿¿?¿????¿???????

3 yıl önce

Yesimzmnds

Bu uygulama ingilizceyi hiç bilmeyenler için değil az bilip de pekiştirmek isteyenler için. 'a' kelimesine saçma diyen arkadaşlarım türkçede 'bir' kelimesini kullanmazsan nasıl yazım yanlışı oluyorsa o yüzden kullanılmalı. Değiştirilemez kural.

3 yıl önce

busra.usta

Katılıyorum

2 yıl önce

gokmen1994

Hiç bilmeyen birisi bu cümleyi nasil kuracak hata yapinca dogruyu gosteriyor fakat kişi ne bilsin am is are

3 yıl önce

demir87

neden that oldu

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

cümle "o bir köpek." olduğundan

4 yıl önce

nehirtongu

A konulmak mi zorunda

3 yıl önce

sananeyok

Is takisini onuttummmm

3 yıl önce

Eray811449

İs geliyo köpekdir olması gerekmiyomuuu

3 yıl önce

zeynepkubr6

Is yazmadim diyee

1 yıl önce

Serennver

That ile this arasındaki farkı biri açıklar mı ?

4 yıl önce

DilaraUmut1

A harfini yazmadigim icn

3 yıl önce

yarenmucuk

Is yazdım ynlış dedı hksızlıkk

3 yıl önce

berfin34

A koymadim diye yanlis dedii

3 yıl önce

hepmerve

A yazmadim cunku o bir kopek degildi cumle.a yazmadm dye yanlss oldu ne sacmaa

3 yıl önce

Eagles34

Cevabiniz yanlış bna she is a dog cikti it olmasi gerekirdi

3 yıl önce

berkayaolu

Arkadaslar a kelimesi kullanacaksiniz anlayin artik anlayin artik anlatim bozukluguna dikkat edilen bir dil ingilizce hem bu uyguluma ingilizce bilmeyenler icin deil bilip pekistirmek isteyenler icin

3 yıl önce

mete172099

Tesekkur ederim

3 yıl önce

ysra13

"It's a bla bla" ile "it is a bla bla"arasında ne fark var?

3 yıl önce

emin581729

Yaa sen bi sus ya amacsiz amacsiz konusuyorsun

3 yıl önce

BerdanCifc

Millete çemkireceğiniz yere birşeyler öğretmeye çalışın bilmiyoruz işte

3 yıl önce

Mertar3

A koymadım diye yanlıș dedi yaw

2 yıl önce

YarenDuymaz

The dog olabilir yani it is a dog demeye ne gerek var

2 yıl önce

YarenDuymaz

Yaa devlet okulunda bile have has it is a diye öğretiyorlar ki ben italyan kolejinde okuyorum ... ben yine eve gelip tekrar yapıyorum kısaca tüm yorumlar doğru

2 yıl önce

ardameric123

itis yazdım yanlıs normalde it is olcakmış

2 yıl önce

MehmetYkse531564

A :(

2 yıl önce

ehnaz655444

Selamın aleyküm

1 yıl önce

nisa.nur.cann

Bence bu cok zordu ya

1 yıl önce

Emrullah2004

Sa

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.