Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O bir köpek."

Çeviri:It is a dog.

0
4 yıl önce

29 Yorum


SslSadetti

İs ekini niye getiriyoz ki ???????????¿?¿¿?¿????¿???????

15
Cevap ver3 yıl önce

Yesimzmnds

Bu uygulama ingilizceyi hiç bilmeyenler için değil az bilip de pekiştirmek isteyenler için. 'a' kelimesine saçma diyen arkadaşlarım türkçede 'bir' kelimesini kullanmazsan nasıl yazım yanlışı oluyorsa o yüzden kullanılmalı. Değiştirilemez kural.

5
Cevap ver3 yıl önce

busra.usta

Katılıyorum

0
Cevap ver2 yıl önce

gokmen1994

Hiç bilmeyen birisi bu cümleyi nasil kuracak hata yapinca dogruyu gosteriyor fakat kişi ne bilsin am is are

4
Cevap ver3 yıl önce

demir87

neden that oldu

1
Cevap ver4 yıl önce

aoskdaosdkoas

cümle "o bir köpek." olduğundan

2
Cevap ver4 yıl önce

nehirtongu

A konulmak mi zorunda

1
Cevap ver3 yıl önce

sananeyok

Is takisini onuttummmm

1
Cevap ver2 yıl önce

Eray811449

İs geliyo köpekdir olması gerekmiyomuuu

1
Cevap ver2 yıl önce

zeynepkubr6

Is yazmadim diyee

1
Cevap ver1 yıl önce

Serennver

That ile this arasındaki farkı biri açıklar mı ?

0
Cevap ver4 yıl önce

DilaraUmut1

A harfini yazmadigim icn

0
Cevap ver3 yıl önce

yarenmucuk

Is yazdım ynlış dedı hksızlıkk

0
Cevap ver3 yıl önce

berfin34

A koymadim diye yanlis dedii

0
Cevap ver3 yıl önce

hepmerve

A yazmadim cunku o bir kopek degildi cumle.a yazmadm dye yanlss oldu ne sacmaa

0
Cevap ver3 yıl önce

Eagles34

Cevabiniz yanlış bna she is a dog cikti it olmasi gerekirdi

0
Cevap ver3 yıl önce

berkayaolu

Arkadaslar a kelimesi kullanacaksiniz anlayin artik anlayin artik anlatim bozukluguna dikkat edilen bir dil ingilizce hem bu uyguluma ingilizce bilmeyenler icin deil bilip pekistirmek isteyenler icin

0
Cevap ver3 yıl önce

mete172099

Tesekkur ederim

0
Cevap ver3 yıl önce

ysra13

"It's a bla bla" ile "it is a bla bla"arasında ne fark var?

0
Cevap ver2 yıl önce

emin581729

Yaa sen bi sus ya amacsiz amacsiz konusuyorsun

0
Cevap ver2 yıl önce