1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir köpek."

"O bir köpek."

Çeviri:It is a dog.

March 10, 2014

30 Yorum


SslSadetti

İs ekini niye getiriyoz ki ???????????¿?¿¿?¿????¿???????


Yesimzmnds

Bu uygulama ingilizceyi hiç bilmeyenler için değil az bilip de pekiştirmek isteyenler için. 'a' kelimesine saçma diyen arkadaşlarım türkçede 'bir' kelimesini kullanmazsan nasıl yazım yanlışı oluyorsa o yüzden kullanılmalı. Değiştirilemez kural.


gokmen1994

Hiç bilmeyen birisi bu cümleyi nasil kuracak hata yapinca dogruyu gosteriyor fakat kişi ne bilsin am is are


demir87

neden that oldu


aoskdaosdkoas

cümle "o bir köpek." olduğundan


nehirtongu

A konulmak mi zorunda


burhanahin2

Bir dedigi icin evet


sananeyok

Is takisini onuttummmm


Eray811449

İs geliyo köpekdir olması gerekmiyomuuu


Serennver

That ile this arasındaki farkı biri açıklar mı ?


DilaraUmut1

A harfini yazmadigim icn


yarenmucuk

Is yazdım ynlış dedı hksızlıkk


berfin34

A koymadim diye yanlis dedii


hepmerve

A yazmadim cunku o bir kopek degildi cumle.a yazmadm dye yanlss oldu ne sacmaa


Eagles34

Cevabiniz yanlış bna she is a dog cikti it olmasi gerekirdi


berkayaolu

Arkadaslar a kelimesi kullanacaksiniz anlayin artik anlayin artik anlatim bozukluguna dikkat edilen bir dil ingilizce hem bu uyguluma ingilizce bilmeyenler icin deil bilip pekistirmek isteyenler icin


ysra13

"It's a bla bla" ile "it is a bla bla"arasında ne fark var?


emin581729

Yaa sen bi sus ya amacsiz amacsiz konusuyorsun


BerdanCifc

Millete çemkireceğiniz yere birşeyler öğretmeye çalışın bilmiyoruz işte


Mertar3

A koymadım diye yanlıș dedi yaw


YarenDuymaz

The dog olabilir yani it is a dog demeye ne gerek var


YarenDuymaz

Yaa devlet okulunda bile have has it is a diye öğretiyorlar ki ben italyan kolejinde okuyorum ... ben yine eve gelip tekrar yapıyorum kısaca tüm yorumlar doğru


ardameric123

itis yazdım yanlıs normalde it is olcakmış


nisa.nur.cann

Bence bu cok zordu ya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.