"In general, the staff is bilingual."

Çeviri:Genelde personel iki dillidir.

March 10, 2014

14 Yorum


ErdiTartar

"Genellikle personel iki dil bilir" daha düzgün bir cümle değil midir? Yanlış saydı.

May 23, 2014

Selcen_Ozturk

iki dil bilmek ve ikidilli olmak kesinlikle aynı şey değildir. birine "bilingual" diyebilmek için ya iki ana dille büyümesi, ya da iki dili de neredeyse ana dil seviyesinde konuşması gerekir. mesela orta derece ingilizce bilen birisi iki dil bilir ama ikidilli değildir.

June 7, 2014

ErdiTartar

Teşekkürler

July 15, 2014

OkanYavuz1

O zaman ".. iki dile hakimdir." çevirisi de doğru bir çeviri olur değil mi? Hem daha güzel duyuluyor sanki..

May 12, 2015

albatrosdi

Tesekkur ederim. Gercekten cok emek veriyorsunuz.

August 26, 2015

emreozupek

Burada çeviri mı yapıyoruz yoksa yeni kelime mı uyduruyoruz TDK da böyle bir kelime yok İngilizce farklı manaları türkçe aynı ifade edebiliriz check ve control de olduğu gibi Lütfen ingilizce öğrenecez derken Türkçeyi katletmeyin

February 26, 2016

mahmut3919

Tukcede iki dilli diye bir kalip yok acayip olmus :(

May 23, 2015

MehmetDal1

Saçmalık

May 4, 2015

darikov1

staff tekil mi çoğul mu cümlede is kullanılmış Türkçe çevirisi çalışanlar...

January 28, 2015

unsalcibram

Çoğulu kastediyor ama kelime tekil. O yüzden de is kullanılır.

Glasses da gözlük olarak düşünüldüğünde tekil ancak s eki aldığı için are kullanılıyor.

April 30, 2015

sabadur

"staff" için "eleman" kelimesini tercih ettim ancak kabul etmedi. "personel" ile "eleman"ın ne gibi ayrımı var?

May 28, 2015

asezer81

"genelde personel iki lisanlıdır" niye kabul edilmedi ?. Lisan konuşulan dil değilmidir ?.

December 4, 2016

SWM384378

Yeni kelimelerin sarı renkte olmasından bir ben mi rahatsızım

May 11, 2019

rdkrdk

Ya cogu cevirileri sacma buluyorum . anlamsiz geliyor

September 1, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.