"Ingeneral,thestaffisbilingual."

Çeviri:Genelde personel iki dillidir.

4 yıl önce

18 Yorum


ErdiTartar

"Genellikle personel iki dil bilir" daha düzgün bir cümle değil midir? Yanlış saydı.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

iki dil bilmek ve ikidilli olmak kesinlikle aynı şey değildir. birine "bilingual" diyebilmek için ya iki ana dille büyümesi, ya da iki dili de neredeyse ana dil seviyesinde konuşması gerekir. mesela orta derece ingilizce bilen birisi iki dil bilir ama ikidilli değildir.

4 yıl önce

ErdiTartar

Teşekkürler

4 yıl önce

OkanYavuz1

O zaman ".. iki dile hakimdir." çevirisi de doğru bir çeviri olur değil mi? Hem daha güzel duyuluyor sanki..

3 yıl önce

albatrosdi

Tesekkur ederim. Gercekten cok emek veriyorsunuz.

3 yıl önce

emreozupek

Burada çeviri mı yapıyoruz yoksa yeni kelime mı uyduruyoruz TDK da böyle bir kelime yok İngilizce farklı manaları türkçe aynı ifade edebiliriz check ve control de olduğu gibi Lütfen ingilizce öğrenecez derken Türkçeyi katletmeyin

2 yıl önce

mahmut3919

Tukcede iki dilli diye bir kalip yok acayip olmus :(

3 yıl önce

MehmetDal1

Saçmalık

3 yıl önce

darikov1

staff tekil mi çoğul mu cümlede is kullanılmış Türkçe çevirisi çalışanlar...

3 yıl önce

unsalcibram

Çoğulu kastediyor ama kelime tekil. O yüzden de is kullanılır.

Glasses da gözlük olarak düşünüldüğünde tekil ancak s eki aldığı için are kullanılıyor.

3 yıl önce

sabadur

"staff" için "eleman" kelimesini tercih ettim ancak kabul etmedi. "personel" ile "eleman"ın ne gibi ayrımı var?

3 yıl önce

arda109070

Staff görevli diye yazdim hata dedi

3 yıl önce

Edablbl2

Dillidir ne ak

2 yıl önce

asezer81

"genelde personel iki lisanlıdır" niye kabul edilmedi ?. Lisan konuşulan dil değilmidir ?.

2 yıl önce

UmutcanInal

genelde çalışanlar iki dil biliyorun neresi yanlış anlayamıyorum

1 yıl önce

hhuseyinaltin

Merhaba, verdiğiniz cevapta (know) fiili bulunuyor fakat cümlede böyle bir fiil bulunmamaktadır.

1 yıl önce

UmutcanInal

doğru söylüyorsunuz ama doğal cevaplar veriyoruz günlük hayatta kullanılan cümlelerle ilişkilendiriyoruz ya bizim biraz yapay zekanın düşündüğü tarzda düşünmemiz gerekiyor ya da sitenin biraz daha doğallaştırılması

1 yıl önce

zeyyneppp

In neden kullanilmis

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.