1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "In general, the staff is bil…

"In general, the staff is bilingual."

Çeviri:Genelde personel iki dillidir.

March 10, 2014

22 Yorum


ErdiTartar

"Genellikle personel iki dil bilir" daha düzgün bir cümle değil midir? Yanlış saydı.


Selcen_Ozturk

iki dil bilmek ve ikidilli olmak kesinlikle aynı şey değildir. birine "bilingual" diyebilmek için ya iki ana dille büyümesi, ya da iki dili de neredeyse ana dil seviyesinde konuşması gerekir. mesela orta derece ingilizce bilen birisi iki dil bilir ama ikidilli değildir.


OkanYavuz1

O zaman ".. iki dile hakimdir." çevirisi de doğru bir çeviri olur değil mi? Hem daha güzel duyuluyor sanki..


albatrosdi

Tesekkur ederim. Gercekten cok emek veriyorsunuz.


mahmut3919

Tukcede iki dilli diye bir kalip yok acayip olmus :(


Nurgl656365

In general her zaman birlikte mi kullanılıyor


Codseus

bilingual ilk kez duydum :D güzelmiş


Demircikz

Ben de ilk kez duydum


merydum

Bi ben mi iki dillidir denilince ağzımızdki dil olarak anladım? Lvldkgmdmlddl


Berna5734

Bence öyle değil


Deren924

Sinirim bozuldu arkadaşlar....


darikov1

staff tekil mi çoğul mu cümlede is kullanılmış Türkçe çevirisi çalışanlar...


unsalcibram

Çoğulu kastediyor ama kelime tekil. O yüzden de is kullanılır.

Glasses da gözlük olarak düşünüldüğünde tekil ancak s eki aldığı için are kullanılıyor.


sabadur

"staff" için "eleman" kelimesini tercih ettim ancak kabul etmedi. "personel" ile "eleman"ın ne gibi ayrımı var?


asezer81

"genelde personel iki lisanlıdır" niye kabul edilmedi ?. Lisan konuşulan dil değilmidir ?.


SWM384378

Yeni kelimelerin sarı renkte olmasından bir ben mi rahatsızım


rdkrdk

Ya cogu cevirileri sacma buluyorum . anlamsiz geliyor


Hayrunnisa5247

Bence çok karışık bir şey


gunesisii

personel yerine eleman yazdım diye yanlış saydı.. wtf

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.