"Ea un șnițel unor copii."

Translation:She gives a schnitzel to some children.

March 15, 2017

5 Comments


pablopublico

De ce "unor" și nu "unui"? Nu am înțeles. Mulțumesc mult.

March 15, 2017

pablopublico

Deja am înțeles. Am crezut ce "unui" era pluralul masculin.

March 15, 2017

RobBeckett

Unor este Gen/Dat pl: UN, O, unii, unele, art. nehot. (Substantivul pe care îl determină denumeşte obiectul neindividualizat în discuţie) Un prieten. ◊ (Accentuează noţiunea exprimată de substantiv) O bucurie se vestea în ochii ei. ◊ (Dă sens general substantivului) Un artist, fie şi mai genial decât Paganini. ♦ (Înaintea unui nume propriu sugerează o comparaţie) Unul ca..., unul asemenea cu... Mi se părea că văd un Platon. ♦ (Dă valoare substantivală unor cuvinte pe care le precedă) Un murdar. [Gen.-dat. sg. unui, unei; gen.-dat. pl. unor] – Lat. unus, una. [DEX '98]

September 18, 2017

pablopublico

Mulțumesc mult!

September 18, 2017

danilopulc

De ce snitel da si schnitzel nu

November 29, 2018
Learn Romanian in just 5 minutes a day. For free.