"We find."

Tłumaczenie:My znajdujemy.

4 lata temu

13 komentarzy


lik666

Dokładnie. "Znaleźliśmy" a "My znajdujemy" To nie jest kwestia czasu a tego czy czasownik jest dokonany czy nie. Wyrażenie 'My znajdujemy" odnośnie tłumaczenia jest błędne stylistycznie.

4 lata temu

strongman444

Czasowniki w formie dokonanej ("nauczyłem się" i umiem ) i niedokonanej ( "uczyłem się " , ale mam jakieś braki) występują w czasie przeszłym. Czasownik "znaleźliśmy" , to czas przeszły , w formie dokonanej. Czasownik "znajdujemy" jest w czasie teraźniejszym i jest czynnością finałową po "szukaniu" ,też w czasie teraźniejszym. Czasowniki dokonane to bezwzględnie czas przeszły. PS. Jeśli coś pominąłem, to przez spory upływ czasu.

3 lata temu

m.bernard

czemu forma "My znaleźliśmy" jest błędna?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ zdanie jest w czasie teraźniejszym.

4 lata temu

Maksymilian29

źle słychać słyszę Refind

2 lata temu

SawekGrad

Przeczysc uszy stary, ja tam nie słyszę tego r

9 miesięcy temu

DanteSlap

Co to w ogóle za słowo "my znajdujemy'? Nie powinno być "szukamy"?

2 lata temu

arko04

My znajdujemy

1 rok temu

sabina_9

,,Uznajemy"??? Tłumaczenie,a późniejszy wynik sa inne

10 miesięcy temu

MarzennaBe1

Ja zrozumiałam, że ona mówi " we found" już nie pierwszy raz zrozumiałam inaczej. Ona mówi nie wyraźnie!

10 miesięcy temu

GoodBoy974049

We find : Użyłeś złego słowa. My uważamy. <-- my uważamy ? to chyba jakis błąd , powinno być: my szukamy

9 miesięcy temu

mDuolingo6

Nie powinno być czasami ,,znaleźliśmy" a nie ,,my znajdujemy" ? ,,My znajdujemy" to już bardziej pasuje ,,my szukamy" chociaż to jest co innego (,,we search").

3 tygodnie temu

Sebastian591000

A jak będzie znajdziemy?, szkoda że nie ma innych poprawnych form podawanych, wtedy lepiej by człowiek zapamiętywal

1 tydzień temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.