Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"We find."

Tłumaczenie:My znajdujemy.

4 lata temu

16 komentarzy


lik666

Dokładnie. "Znaleźliśmy" a "My znajdujemy" To nie jest kwestia czasu a tego czy czasownik jest dokonany czy nie. Wyrażenie 'My znajdujemy" odnośnie tłumaczenia jest błędne stylistycznie.

4 lata temu

strongman444

Czasowniki w formie dokonanej ("nauczyłem się" i umiem ) i niedokonanej ( "uczyłem się " , ale mam jakieś braki) występują w czasie przeszłym. Czasownik "znaleźliśmy" , to czas przeszły , w formie dokonanej. Czasownik "znajdujemy" jest w czasie teraźniejszym i jest czynnością finałową po "szukaniu" ,też w czasie teraźniejszym. Czasowniki dokonane to bezwzględnie czas przeszły. PS. Jeśli coś pominąłem, to przez spory upływ czasu.

3 lata temu

m.bernard

czemu forma "My znaleźliśmy" jest błędna?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

Ponieważ zdanie jest w czasie teraźniejszym.

4 lata temu

Maksymilian29

źle słychać słyszę Refind

2 lata temu

SawekGrad

Przeczysc uszy stary, ja tam nie słyszę tego r

8 miesięcy temu

DanteSlap

Co to w ogóle za słowo "my znajdujemy'? Nie powinno być "szukamy"?

2 lata temu

arko04

My znajdujemy

1 rok temu

sabina_9

,,Uznajemy"??? Tłumaczenie,a późniejszy wynik sa inne

9 miesięcy temu

MarzennaBe1

Ja zrozumiałam, że ona mówi " we found" już nie pierwszy raz zrozumiałam inaczej. Ona mówi nie wyraźnie!

8 miesięcy temu

GoodBoy974049

We find : Użyłeś złego słowa. My uważamy. <-- my uważamy ? to chyba jakis błąd , powinno być: my szukamy

8 miesięcy temu

madzia80

We find -uznajemy? Co to za odpowiedź. Powinno być znaleźliśmy

1 rok temu

MlodaKrew123

napisałam "My szukamy" i mi nie zaliczyło... Przecież to to samo.Chyba...:-)

3 lata temu

ChocolateG11

Find to jest znaleźć

2 lata temu

MisiaczeQ_LOVE

Nie musisz tego pisać :) to jest jużprzetłumaczone :D

2 lata temu

ewamiko

"Znaleźliśmy" powinno być zaakceptowane

4 lata temu

Powiązane dyskusje