1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He speaks English."

"He speaks English."

Çeviri:O İngilizce biliyor.

March 10, 2014

14 Yorum
Tartışma kilitli.


tarikcelikel

O ingilizce biliyor derken he knows english olmaz mı?


usufuanik

Selcen Hanım' ın daha önce dediğinden aklımda kalan, İngilizce' de dil bilmek 'konuşmaktır' ancak Türkçe' de dil bilmek, 'bilmektir' Örneğin İngilizce bildiğimizi söylerken, "İngilizce konuşuyoruz" demeyiz, "İngilizce biliyoruz" deriz.

Biraz zor anlattım :)


ZaferSN

O ingilizce konusur olmicakmydi


Selcen_Ozturk

bu zaten kabul ediliyor. ama daha dogrusu "ingilizce biliyor" cunku biz "dil bilmek" derken onlar "speak a language" diyorlar, "know a language"den cok/


Decoalaskia999

Yabancılar bir dil bildikleri söylerken speak fiilini kullanırlar.


FurkanYumu

Bir soru sorcam arkadaslar neden speaks e s takisi geliyor aciklarmisin lutfen bilmiyorum da :(


fecriye

She he ve itten sonra s takısı gelir. Çünkü yardımcı fiili doestir.


captanlord666

Genis zaman da he she ve it zamirlerinin fiilleri ne s takisi gelir bi gramer kitabina bak genis zaman simple present tense


MetinYILMA3

Mantikli, zaten ingilizce soyledigin biseyi anlam olarakta ifade etmen sacmalik olurdu. Bu cumleyi solerken ingilizce konusuyo olman aşikar zaten...


ahayyildiz

İngilizce konuşabildiğine göre biliyor demektir zaten ;-)


FurkanGlle1

"is" neden almadi.


yfpekiyi

simple present tense'de özneden sonra "is" kullanılmaz. Burada fiile eklenen "-s" takısı vardır. (özne he, she, it olduğunda)


Ahmet_trgt

O erkek ingilizce konusur dedim yanlis dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.