1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have to prepare food."

"I have to prepare food."

Překlad:Musím připravit jídlo.

March 16, 2017

7 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

nougets

Pokud bych sloveso HAVE nahradil slovesem MUST, tak je to jedno nebo se to takto neříká? Popřípadě mění se trošku význam věty? Děkuji

March 16, 2017

kacenka9

Po MUST nenansleduje to 'to'. Tedy 'I must prepare food" a je dost jedno, ktery vyraz pouzijete

March 16, 2017

izim11

Vím, že obě slovesa jsou zaměnitelná. Tak mě napadá, jestli je možné trochu posunout význam obou sloves takto? HAVE TO - musím - jsem nucen nějakou povinností, příkazem, nařízením, je to tak dáno vnějšími okolnostmi (Musíte ukázat svůj pas. You have to show your passport.) MUST - musím, protože sám chci (Chci se naučit anglicky. Musím cvičit každý den. I want to learn English. I must practice every day.)

September 12, 2017

Jurkij

Je možné "Mám připravené jídlo"?

November 14, 2017

Daku_

Není to možné. Have to se překládá jako muset.

July 23, 2018

borecmisak

jako ošetřovatel v zoo:musím připravit žrádlo/ ve smyslu krmivo /, tento překlad by měl být uznán

August 7, 2019

Jirina602272

Proč ne "meal"? (jako oběd nebo večeři)

August 15, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.