"Вчора увечері я слухав це радіо."

Переклад:Last night, I listened to the radio.

1 рік тому

9 коментарів


Yura191972

night - ніч, evening - вечір

1 рік тому

Irena_li

а чому не last evening??

1 рік тому

konyskiw
konyskiw

It should be yesterday evening.
In Britain at least we use yesterday with morning/afternoon/evening, and last with night. Unfortunately I don't know the reason, maybe because the night covers late yesterday/early today, but it sounds wrong to say "yesterday night" or "last evening".

6 місяців тому

MikhailAxm

It sounds wrong to say, but I do not know why.... It is good to be a YOU. I wish to know what is wrong and what is not by only sounds...

1 місяць тому

Fb8U1
Fb8U1

У нас після заходу сонця настає вечір. Ніч починається, коли ми лягаємо спати. У англомовних ніч починається із заходом сонця, тому все, що вони роблять перш, ніж піти спати, відбувається вночі. Слово evening має вужче значення і вживається не так часто.

1 рік тому

duliungo1

Але ж день може стати вечором коли сонце тільки ПОЧИНАЄ заходити.

7 місяців тому

konyskiw
konyskiw

It may depend on the person/location, but I normally think of afternoon to be 1pm - 5/6pm, which means evening is 5/6pm until it gets dark (even in summer when it's full daylight at 8pm, it would feel wrong to call this time "afternoon"). After dusk yes it's considered night, whether we're in bed or not.

6 місяців тому

AlexK.316884

Спірно

1 рік тому

6nwP5

А до чого тут 'to'? Тоді, як на мене, треба переклалати '...я дослухався до радіо'.

3 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.