1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "What happened here?"

"What happened here?"

Μετάφραση:Τι συνέβη εδώ;

March 16, 2017

3 σχόλια


I.Schmidt1

Τι συνέβηκε εδώ; ήταν λάθος, γιατί ; "συνέβη" is exactly the same as "συνέβηκε": both are the 3rd person singular of the Αόριστος-Οριστική of the same verb. Please give me some explanation


evanthis2

Το ορθογραφικο λαθος δεν αλλαζει το νοημα καθολου ,η μεταφραση ειναι σωσυη


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας. Εάν πιστεύετε ότι η προτασή σας πρέπει να γίνει αποδεκτή, θα πρέπει να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ

..Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες για:

  • να βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-**να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και πώς

-***να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΑ

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.