1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Çocuklar, kadınlar ve adamla…

"Çocuklar, kadınlar ve adamlar"

Çeviri:Children, women and men

March 11, 2014

11 Yorum


wadealper

Boys?

March 11, 2014

aoskdaosdkoas

boys oğlanlar demektir çocuklar değil.


RecepHatun1

"the children" ini neden kabul etmedi acaba?


Selcen_Ozturk

the koyarsanız hepsine koymalısınız


RecepHatun1

"the" yı bilindik nesneler için kullanıyoruz değil mi?


Selcen_Ozturk

evet, ya genel olarak kadınlar çocuklar ve adamlardan bahsediyorsunuz, bu durumda the konmaz, ya da belli bir grup kadın çocuk ve adamlardan bahsediyorsunuz bu durumda da tek tek hepsinin başına the koymalısınız


RecepHatun1

Teşekkürler. Birde listening te kötü oldugumu fark ettim tavsiyeniz var mı? Sizi de meşgul ediyorum kusura bakmayın.


mehmethan.1

O zaman The walking dead dizisini şiddetle öneririm kardeşim


Selcen_Ozturk

altyazılı dizi/film öneririm en iyisi, sıkılmadan izlemek


iscotuncay

lar ekini s koydum kabul etmedi hem çoğul yazıyo hem kabul etmiyo olmazböyle şey çok kötü bi site 0


ceyhun952610

children women and person

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.