Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Ми ходили по пляжу кожного дня."

Переклад:We have walked on the beach each day.

1 рік тому

3 коментарі


jZdw7

Чому не підходить every day. Ще ні разу не щустрічав переклад each day

5 місяців тому

AnGee-1
AnGee-1

У даному часі більш умісніше вживати Past Simple Tense (минулий неозначений час), так як немає завершеного результату у теперішньому часі згідно граматики(have/has + Ved(3 форма дієслова)!

1 рік тому

DmytroShpak

А мені здається, що тут має бути Past Continues, так як немає завершеного результату у теперішньому часі.

8 місяців тому