"I always work late."

Μετάφραση:Εγώ πάντα δουλεύω αργά.

March 17, 2017

6 σχόλια


Valentine897317

"εργάζομαι πάντα μέχρι αργά" ....γιατί δεν λαμβάνεται σωστό??

July 20, 2017

EugLooper

Δουλευω αργα ρε φιλε σημαινει οτι ειμαι αργος στη δουλεια μου. Δουλευω ως αργα, εργαζομαι μεχρι αργα ειναι τα σωστα.

February 2, 2018

Michael409270

Πάντα δουλεύω ως αργά

June 12, 2018

uoLL8

Καλημέρα σας παιδιά!

Αν και δεν απάντησα λάθος, για λόγους παραπέρα γνώσης της γλώσσας, θα ήθελα να γνωρίζω: Γιατί ή φράση να μην σημαίνει "εργάζομαι με αργό ρυθμό", αλλά να σημαίνει "εργάζομαι αργά μετά τους άλλους" Ή ακόμα μπορεί και να σημαίνει "εργάζομαι αργά τη νύχτα"; ΑΝ κάτι απ' αυτά ισχύει, ή και όλα, πώς ξεχωρίζουμε την κάθε περίπτωση;;;

Φιλικά Κλεάνθης

November 26, 2018

Konstantin144506

Εγω συνέχεια δουλεύω αργά? Οχι?

March 5, 2019

Peiraikos

Δουλεύω ως αργά πάντα... Όχι;

August 8, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.