"I always work late."

Μετάφραση:Εγώ πάντα δουλεύω αργά.

πριν από 1 χρόνο

4 σχόλια


Valentine897317

"εργάζομαι πάντα μέχρι αργά" ....γιατί δεν λαμβάνεται σωστό??

πριν από 1 χρόνο

EugLooper

Δουλευω αργα ρε φιλε σημαινει οτι ειμαι αργος στη δουλεια μου. Δουλευω ως αργα, εργαζομαι μεχρι αργα ειναι τα σωστα.

πριν από 10 μήνες

Michael409270

Πάντα δουλεύω ως αργά

πριν από 6 μήνες

uoLL8

Καλημέρα σας παιδιά!

Αν και δεν απάντησα λάθος, για λόγους παραπέρα γνώσης της γλώσσας, θα ήθελα να γνωρίζω: Γιατί ή φράση να μην σημαίνει "εργάζομαι με αργό ρυθμό", αλλά να σημαίνει "εργάζομαι αργά μετά τους άλλους" Ή ακόμα μπορεί και να σημαίνει "εργάζομαι αργά τη νύχτα"; ΑΝ κάτι απ' αυτά ισχύει, ή και όλα, πώς ξεχωρίζουμε την κάθε περίπτωση;;;

Φιλικά Κλεάνθης

πριν από 2 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.