1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben yemeğimi isterim."

"Ben yemeğimi isterim."

Çeviri:I want my meal.

March 11, 2014

19 Yorum

Konu önem sırasına göre

AbdlbakiAt

ben "I want the food" yazdım kabul etmedi. "I want my food" yazinca ben benim yemeğimi isterim gibi bir anlam olmuyormu. Birde benim yazdığım cumlenin anlamı ne?

March 11, 2014

Selcen_Ozturk

yemegimi yaziyor zaten, yemegimi=benim yemegimi. sizinki "yemegi" olmus

March 11, 2014

ahmedselcukb

i want to niye diyemiyoruz? ben i want to yazdım hata verdi.

September 30, 2014

sawashian

Fiil ardından ikinci bir fiil gelirse 'to' kullanılır. "I want to eat my food" diyebilirsin. Want fiilinden sonra ikinci bir fiil gelmiyorsa 'to' kullanmanıza gerek yok. İstisnalar hariç tabi.

August 6, 2018

ZeynepYldr59419

To için demek o yüzden olmayabilir

January 25, 2019

furk

food yemek değil mi niye kabul etmiyo

March 15, 2014

bilgekaganyilmaz

Kabul ediyor ama başka bir yerde hata yapmışsındır

October 8, 2014

sirinsaidemre

Food yiyecek anlami var turkce gibi dusunme her hangi bir ogun yemekten bahsediliyorsa meal uygundur

April 20, 2015

black1717

I want my meal., I want my food. 2 cümleyi birden işaretlemeniz gerekiyor ondan yanlış verdi nie anlamamakta ısrar ediyorsunuz?

April 24, 2014

harunkendi

Evet

December 9, 2017

Onuram1

I want the mael neden kabul edilmedi

August 9, 2014

bilgekaganyilmaz

I want the meal olunca ben yemeği isterim oluyor ama yemeği değil yemeğimi diyor ayrıca mael değil meal.

October 8, 2014

EREKKER

İ want my eat neden kabul edilmedi.eat hem yemek hem de yemek yemek anlamina gelir.

September 4, 2014

MusaAlican

Neden want to olmuyor?

March 23, 2015

sawashian

Çünkü 'want' fiilinden sonra ikinci bir fiil yok. "I want to eat my food / Yemeğimi yemek istiyorum." Bu cümlede 'want to" kullanıyoruz. Ama "I want my food." Bu cümlede ise fiil sadece "want / istemek" olduğu için 'to' kullanmıyoruz.

August 6, 2018

VvedatT

Meal öğün demek yemek degil!

October 23, 2015

sezgin69719597

Çok özür dikerim ben yeni öğreniyorum ve sadece I want my food işaretledim çünkü soru ben yemeğimi isterimdi. Oysa I want my meal ben öğünümü isrerim değilmi ?

January 28, 2016

Aynur702439

Lunch ne demek?

December 18, 2018

KahramanKa15

öğle yemeği

April 8, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.