"Jaka jest całkowita liczba osób?"

Tłumaczenie:What is the total number of men?

4 lata temu

7 komentarzy


entewu

no i "men" nie znaczy chyba osób, tylko mężczyzn ;-)

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

"men" może oznaczać też po prostu osób

4 lata temu

G-Gabriela

dlaczego nie moge uzyc "entire" ???? jako "całkowita"

4 lata temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

Też chciałbym to wiedzieć.

1 rok temu

PanPaskuda

Wyjaśniłby ktoś dla czego nie można użyć zamiennie słowa "amount" zamiast "number"?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

"Amount" używamy raczej przy rzeczownikach niepoliczalnych i pieniądzach.

4 lata temu

RznCscvB

a dlaczego nie "people" zamiast "men"?

6 miesięcy temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.