Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jaka jest całkowita liczba osób?"

Tłumaczenie:What is the total number of men?

4 lata temu

15 komentarzy


entewu

no i "men" nie znaczy chyba osób, tylko mężczyzn ;-)

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

"men" może oznaczać też po prostu osób

4 lata temu

G-Gabriela

dlaczego nie moge uzyc "entire" ???? jako "całkowita"

4 lata temu

Konrad-Michal
Konrad-Michal

Też chciałbym to wiedzieć.

1 rok temu

PanPaskuda

Wyjaśniłby ktoś dla czego nie można użyć zamiennie słowa "amount" zamiast "number"?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

"Amount" używamy raczej przy rzeczownikach niepoliczalnych i pieniądzach.

4 lata temu

bluu.
bluu.

pieniądze też są niepoliczalne ;) tak tylko dla uściślenia

4 lata temu

haskerRob

"raczej"

6 miesięcy temu

RznCscvB

a dlaczego nie "people" zamiast "men"?

5 miesięcy temu

fryzjerka69

Dlaczego nie "persons"?

4 lata temu

yuioyuio
yuioyuio

People to powszechnie używana forma liczby mnogiej rzeczownika person. Persons używane jest tylko w bardzo oficjalnych i formalnych sytuacjach, zwykle w kontekście prawnym.

4 lata temu

NaTajaMusi

Kopiujesz wszystkie komentarze z neta?

3 lata temu

maras59

Dlaczego nie uznaje "what is a total amount of persons?"

3 lata temu

juanitko

Zróbcie ten program płatnym , ale pokasujcie głupie i podchwytliwe zdania . Ja chętnie zapłace

2 lata temu

RomanPacio
RomanPacio

no tak kobieta to nie człowiek, a pomyśleć że anglik jest z cywilizowanego kraju

3 lata temu