1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Jaka jest całkowita liczba o…

"Jaka jest całkowita liczba osób?"

Tłumaczenie:What is the total number of men?

March 11, 2014

11 komentarzy


entewu

no i "men" nie znaczy chyba osób, tylko mężczyzn ;-)


yuioyuio

"men" może oznaczać też po prostu osób


Becky57701

No, not in modern usage. Many people (men and women) find 'men = people' quite offensive.


G-Gabriela

dlaczego nie moge uzyc "entire" ???? jako "całkowita"


Konrad-Michal

Też chciałbym to wiedzieć.


RznCscvB

a dlaczego nie "people" zamiast "men"?


PanPaskuda

Wyjaśniłby ktoś dla czego nie można użyć zamiennie słowa "amount" zamiast "number"?


yuioyuio

"Amount" używamy raczej przy rzeczownikach niepoliczalnych i pieniądzach.


Yola448704

Zdanie "Jaka jest całkowita liczba osób?" nie ma sensu w języku polskim.

What is the total number of men? - Ilu jest wszystkich ludzi?/mężczyzn?


Basia806369

Czy" people" to nie znaczy osoby mężczyzni i kobiety? Men to tylko mężczyźni


Elbieta571699

Kobieta nie jest osoba?

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.