"Worüber spricht sie?"

Çeviri:Ne üzerine konuşuyor?

March 18, 2017

6 Yorum


ridvan.B

WORÜBER anlamı olan; NE ÜZERİNE konuşuyor ile; NE konuşuyor ayrımını nasıl yapabiliriz. Anlam farklı gibi

March 18, 2017

eyma1977

B

July 6, 2017

BaybarsCan

Evet farklı Ne hakkında değdiğinde Kastettiğin anlam konudur. Ne konuşuyorsun dediğinde çirkin ve anşam konuşma kasttedilir.

December 28, 2018

eyma1977

Hayır

July 6, 2017

Eray465541

Ne hakkinda konusuyorlar cevabi daha dogru

September 4, 2018

BaybarsCan

Çeviri yanlış çünkü Türkçe'de ne üzerine denmez ne hakkında ya da kimin hakkında gibi kullanım vardır.

December 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.