Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Це яловичина?"

Переклад:Is it beef?

1 рік тому

6 коментарів


IvannaPopo3

Is it a beef? Артикль в реченні не повинен бути?

9 місяців тому

c8oI1

Не поставила знак питання і вже велика помилка

1 рік тому

Milkho
Milkho

Система не рахується з пунктуацією. Ваша помилка була в іншому.

1 рік тому

c8oI1

Ні.В мене було все правильно.Але без знака запитання

1 рік тому

Milkho
Milkho

Швидше за все, у вас було "It is beef"

1 рік тому

kvKk8
kvKk8

Чому без артикля?

2 місяці тому