1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Mit csinál?"

"Mit csinál?"

Fordítás:What is he doing?

March 11, 2014

10 hozzászólás


MtKis

Szerintem a "what does he/she do" inkább azt jelenti, hogy mivel foglakozik úgy általában. Én azt írtam hogy "What is he doing" -> mit csinál ebben a pillanatban, de nem fogadta el.


laq1958

Én ezt írtam, ugyanúgy jártam.


evairenpinter

What does he do? - Ezt is elfogadja.


miskei

What does he make? Ezzel mi a baj?


Otam

én is köszönöm


aptg.gabi

köszi a segítséget!


40Laci

Helytelen a "megoldás", mert nem "mit csinál?" jelentésű, hanem: a:"what are they doing?" az"mit csinálnak?!" jelentésű!


Janos2015

Ezt írja ki megoldásnak: What do they do? Ennek a jelentése nem "Mit csinálnak"?


Hanti01

What are you making? Ez is egy választási lehetőség és ez miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés