"Onlar pilav yerler."

Çeviri:They eat rice.

March 11, 2014

29 Yorum
Tartışma kilitli.


Halis84267

Bu are ekinin olup olmaması durumunu bir türlü anlayamadım ben


Yunus694526

Geniş zamanda am is are kullanmıyoruz..


_.-.QUEEN.-._

✷ŞİMDİKİ ZAMANDA

✓I➜AM

✓YOU,WE,THEY➜ARE

✓HE,SHE,IT➜IS


xloxlodefne

Are eki: Onlar pilav yer: They eat rice Onlar çocuklar: They are children 'is' eki O bir çocuk: She/He is a child.


Goldflextv

Are dır dir anlamı veriyor orada are olursa onlar pilav yiyorlardır oluyor They eat rice ise onlar pilav yer diye okunuyor Eğer they eat the rice olursa onlar pilavı yiyorlar diye okunur.


oseldem

Theyden sonra are olmaz miydi ya


ilknur53243

are olmak anlamındadır..fiil cümlelerinde kullanılmaz..


ennessaid

are zaten bir fiil, cümlede yine bir fiil var. yemek fiili. iki fiil olmaz yan yana


xloxlodefne

Onlar pilav yiyor diyor! Onlar şudur budur demiyo


Ecemildoan

2.si cok sacma' they eat newspaper'yani onlar gazete yerler :)


00Zeynep00

I-You-We-They = S takısı gelmez

He-She-It = S takısı gelir


Karga17

Bazilarinin yorumlari uygulamadan daha faydali


Okan253070

Cogul bir cumlede hep are takiliyor dilime genis zaman kavramiyla karistiriyorum Hi... are nedir senden cektigim :)


Sude915310

"a/an" ve "the" gelmesi durumlarını karıştırıyorum arada halaa


Sabriyeeri1

Ya bu cumle simdiki cumle


sametcebeciii

şu are ekini bir kavrayamadım


iremaltunyay3714

Onlar pilav yer cumlesi ( they are eat rice ) olmasi gerkmiyor mu


emse39715

Hayır "are" kelimesi gelmeyecek "they eat rice" olacak "are" kelimesi gelirse çok saçma olur bence


Yusufsalih656591

Bu s takıları anlami je yani eat la eats in arasindaki fark


Ayfer26686

Kendisi de onlar kelimesinin altına they are yazmışlar ama kabul etmiyor ne mantık


ykcgl6

They are rice diyor doğru cevap ıstenen onlar pilav yer degil mi nerde bu da yeme fiilî they are eat rice olmayacak mi


sude45468

Ben doğru yaptım


SemanurOku3

Anlayamadim are yi yaa


mhmmdfth1

Geniş zaman oldugunu nasil anlayacağız ??


Glay2022

They eat the rice niye yanlış? The olamaz mı? Bence doğru kabul edilmeliydi.


ekinbrn

The yazmicakmışım ve canın zibilyonuncu kez sıfır kaldi


Gulizarustun

Off They çoğul muş eats yerine eat yazmalıydım


tuna.cngz

Arkadaşlar birşey sorucam, eat ve eats nerede kullanılıyor ne olursa "s" eklentisini ekleriz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.