1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onlar pilav yerler."

"Onlar pilav yerler."

Çeviri:They eat rice.

March 11, 2014

76 Yorum


Halis84267

Bu are ekinin olup olmaması durumunu bir türlü anlayamadım ben


Yunus694526

Geniş zamanda am is are kullanmıyoruz..


_.-.QUEEN.-._

✷ŞİMDİKİ ZAMANDA

✓I➜AM

✓YOU,WE,THEY➜ARE

✓HE,SHE,IT➜IS


aysenur749669

evet ya bi öyle diyorlar bi böyle


oseldem

Theyden sonra are olmaz miydi ya


ilknur53243

are olmak anlamındadır..fiil cümlelerinde kullanılmaz..


ennessaid

are zaten bir fiil, cümlede yine bir fiil var. yemek fiili. iki fiil olmaz yan yana


Ecemildoan

2.si cok sacma' they eat newspaper'yani onlar gazete yerler :)


Ltfiye887159

neden they are değil


Mustafa410365

Çünkü are bir fiil. Yemek(eat) de bir fiil. Bir cümlede iki fiil aynı an da kullanılmaz yani are kullanılmıyor


Okan253070

Cogul bir cumlede hep are takiliyor dilime genis zaman kavramiyla karistiriyorum Hi... are nedir senden cektigim :)


muratuzun

They eats rice olmucakmi?


kaceayemon

I You We They

Olunca -S takısı gelmiyor.

He She It

Olunca -S takısı geliyor.


070681

Tamnaardigim bilgi tesekkurler


Berfinswnc

Bu soruda S takısı ile bir alakası yok ki


kevser574502

They eat rice olacak eat e -s takısı gelmez


merKayan2

Aynen öle olması lazım


Bra713900

Bazı şeyleri gerçekten anlamıyorum.


muhammed503200

Sadece s harfi yazdim diye kabul etmedi :(


AhmetEkinc8

Ama cogul degil mi


Karga17

Bazilarinin yorumlari uygulamadan daha faydali


Emine886144

Eat'in sonunda neden "s" var


Ramazan692131

They are eat rice neden olmadı karşımdaki gevur anlamıyacak mı sanki bize pilav yerine palev dese biz anlıyoruzz


0mer23

"They are eat rice" olması gerekmiyor mu ?


sevvalmelk

Are nelere geliyor bileniniz varsa yazsın


Sude915310

"a/an" ve "the" gelmesi durumlarını karıştırıyorum arada halaa


Merve_Sefa

ama ben rice kelimesini söylüyorum söylüyorum ama kabul etmiyorlar


DenizDn.

Cogullar - s takısı almaz


Damlaakgn1

Süper ben bu uygupama sayesinde İngilizcemi gelistirdim


34HAKKI34

'they eats rıce' neden doğru kabul edilmez?


Berfinswnc

I you we they s takısı almaz geniş zaman da he she it olur ve sadece olumly cümlede alır


Berfinswnc

Geniş zaman da I you we they S takısı almaz ancak he she it S alır


hilal20192020

Yanlis bazilari inanamyin sakin


YarenYilma8

Eats olmasi lazim eat i kabul ediyo ama çoğul bi cümle


Parvan19

Onlar yerler they eats dıyılmıydı ya


Doukan762037

Onlar pirinç yer. çevirdim They are eat rice are koydum diye yanlış dedi


SharpEagle

Bende are koyarız diye düşündüm


SametTemur

Dogru cevap nedir ? Peki


emirxxx

kesin sesinizi hepinizinki doğru olmalı ama bunlar ********yapıyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    yani are isim cumlesinde mi konuluyor surekli ayni yerde yanlis yapiyorum are koymam gereken yeri nasil ayirt edebilirim acaba ?


    [aktif olmayan kullanıcı]

Seray748526

      Ula hani Çoğullarda are gelirdi


mehmanhakimzada

      Neden "They eat a rice" (bir pilav) ve ya "They eat the rice" (herhangi bir pilav) olmuyor?


GuzalYusup

      Aklım karıştı attım tuttu


ttsamett

      They are eat rice yazmistim. Bu cumlenin cevirisi nedir acaba? Yani burada are kullanmamaliyiz ama nicin?


Selcen_Ozturk

      bu cümlenin cevirisi yok cunku böyle bir cumle yok. genis zamanda sadece fiili oldugu gibi koyuyoruz, 3. tekil sahis icin de sonuna -s takiyoruz. AMA cümlede fiil yoksa yani yüklemimiz bir isim ya da sifatsa o zaman am/is/are koyuyoruz:

      • They are fine (Onlar iyi)
      • They are students (Onlar ögrenci)

erates

      Geniś zaman olduğu için


GORKEMBICA

      onlar pilav yerler


hitkiller

      Burda neden are yok


Astroloth

      Cümlede are yok çünkü cümle zaten fiil (eat) cümlesi.


EmreAlioglu

      They eat rice dish yazdım ''dish'' kelimesini kabul etmedi. Gıda olarak rice dish olması gerekmez mi ?


KutayCanAr

      Pilav yemeği olur o


Selcen_Ozturk

      Ingilizcede cümle öyle kuruldugu icin


Berfinswnc

      Fiil nesneden önce gelir ingilizce türkçe gibi değil yüklem sonda değil ortada olmaktadır yani we are EAT soup and cake


YasinMese

      Gayet iyi gidiyorum yeni basladim ve %5 oraninda yim


lordhack

      Pilaff kabul etmedi. Illa rice mi olmasi lazim


mahmut70

      rice pirinç demek.doğrusu pilaf veya pilaff olacak..


SmgReal

      eats olması gerek


Astroloth
      • I eat
      • you eat
      • he/she/it eats
      • we eat
      • you eat
      • they eat

      (bkz: Geniş zaman ve fiil çekimi)

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.