Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar pilav yerler."

Çeviri:They eat rice.

4 yıl önce

16 Yorum


ttsamett

They are eat rice yazmistim. Bu cumlenin cevirisi nedir acaba? Yani burada are kullanmamaliyiz ama nicin?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bu cümlenin cevirisi yok cunku böyle bir cumle yok. genis zamanda sadece fiili oldugu gibi koyuyoruz, 3. tekil sahis icin de sonuna -s takiyoruz. AMA cümlede fiil yoksa yani yüklemimiz bir isim ya da sifatsa o zaman am/is/are koyuyoruz:

  • They are fine (Onlar iyi)
  • They are students (Onlar ögrenci)
3 yıl önce

erates

Geniś zaman olduğu için

3 yıl önce

GORKEMBICA

onlar pilav yerler

3 yıl önce

muratuzun

They eats rice olmucakmi?

3 yıl önce

kaceayemon

I You We They

Olunca -S takısı gelmiyor.

He She It

Olunca -S takısı geliyor.

3 yıl önce

merKayan2

Aynen öle olması lazım

9 ay önce

Ecemildoan

2.si cok sacma' they eat newspaper'yani onlar gazete yerler :)

3 yıl önce

lordhack

Pilaff kabul etmedi. Illa rice mi olmasi lazim

3 yıl önce

oseldem

Theyden sonra are olmaz miydi ya

3 yıl önce

SharpEagle

Bende are koyarız diye düşündüm

3 yıl önce

Merve_Sefa

ama ben rice kelimesini söylüyorum söylüyorum ama kabul etmiyorlar

3 yıl önce

34HAKKI34

'they eats rıce' neden doğru kabul edilmez?

3 yıl önce

SametTemur

Dogru cevap nedir ? Peki

2 yıl önce

emirxxx

kesin sesinizi hepinizinki doğru olmalı ama bunlar ********yapıyor

2 yıl önce

YasinMese

Gayet iyi gidiyorum yeni basladim ve %5 oraninda yim

1 yıl önce