A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is necessary that we travel to Europe."

Fordítás:Szükséges, hogy Európába utazzunk.

4 éve

6 hozzászólás


szanyizoltan

Ugyan már! Érdekes ez a program: rengeteg magyartalan mondat van, viszont ha "nekem" helyett " neked"- et írok,akkor azt mondja, hogy elírás. Én egy kicsit már tudok angolul,de nem irigylem azokat,akik a duolingoval kezdik.

4 éve

ljeges

Én nem találom a felszólítást. Miért "utazzunk" ? How about?

4 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Mert ez egy kijelentő mondat.

4 éve

Keichii

Nagyon jó! Ha béta, ha nem, nem kellene a szerkesztőknek legalább magyarul tudniuk???

4 éve

lacckagy

"Ez szükséges hogy Európába utazhassunk." Nem fogadja el. Kezd idegesítő lenni ez a program!

4 éve

szulovszky

Azért nem fogadja el, mert nem ezt jelenti! Ezért ne a programot szidd, inkább tanulj!

4 éve