Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Benim bir hesabım yok."

Çeviri:I do not have an account.

4 yıl önce

16 Yorum


sn.irem

I have not an account. Neden Olmuyor

3 yıl önce

denizbalcioglu

I have not an account neden olmadı ? neden got olması gerekiyor

3 yıl önce

huseyinkuruoglu

I have no account

4 yıl önce

cagrimenderes

I have no an account

1 yıl önce

AlicanVata

"I have not an account" olmalı ve hatta daha doğru

1 yıl önce

NikaAliyev

I do not have account

4 yıl önce

Kartal1949

I have not an account?

1 yıl önce

buket457599

have olumsuz olarak kullanıldığında have not olarak değil do not have ya da haven't got olarak kullanılıyor.

7 ay önce

YunusEmreG2

Haven't neden kullanamıyoruz?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

comment/2131353 benzer bir soruya verdiğim cevap için buraya bakabilirsiniz.

4 yıl önce

oktayservet

İ dont have got an account neden olmadi

4 yıl önce

huseyinkuruoglu

Have you got an account? No, I have not got an account. "Have" burada yardımcı fiil oluyor.

4 yıl önce

bbariskirc

Burada got ne anlama tasiyor

3 yıl önce

Erkan867983

My account olmucakmı

2 yıl önce

erkan357923

"I do not have my account" olma mı

1 yıl önce

osmandede3

(have) zaten sahiplik anlamı( benim- bizim -onların var) veriyor tekrar my (benim) demeye gerek yok

5 ay önce